• Plummis83

Bröllop 4 juli 2009

Har sett att det kommit upp några trådar om olika speciella dagar för bröllop så tänkte kolla om någon vill hänga på denna.

Vi som gifter oss 4 juli 2009 kan ju hänga här och "samåka" till vår stora dag!!!

• Svar på tråden Bröllop 4 juli 2009
  • Fåret och Kocken

Såg i den andra tråden att det blivit en del snack om klänning. Har du tittat på någon? Hittat nån som du vill ha? Eller du kanske redan har köpt/hyrt??

• Plummis83

Har hittat en som jag vill ha!!! Ska beställa den i nov tror jag!! Vill gå ner några kg först plus få en snyggare mage! Just nu ser det ut som om jag är gravid vilket jag inte är!!

Själv då???

• Fåret och Kocken

Jag vet inte. Har inte tittat så mycket för jag är rädd att jag kommer att ändra mig. Att jag hittar en till som är finare och bättre... jag vet jag vet man behöver ju inte titta men men.

Tänkte att jag skulle börja titta i affärer nu till vintern... tjuvstartar nog i november.
    Har ju tittat på bilder och så och har lite idéer på vad för slags modell jag vill ha.
    Vill att den ska vara ganska enkel. Tänkte först halterneck modell men har hittat så mpnga fina som är axelbandslösa så nu lutar det åt det.

Vad är det för nån som du hittat? Har du någon bild?

• Plummis83

Hade en bild tidigare i galleriet men tog bort den!! Kan lägga tillbaka den igen så får du se.. Är dock på jobbet just nu men gör det om några timmar!!

Det är en axelbandslös klänning jag har hittat som är broderat med sötvattenpärlor!! Egentligen är det helt emot vad jag brukar gilla men jag kan inte sluta tänka på denna klänning!!

Funderar fortfarande på presentationerna utav gästerna, verkligen jätte svårt att veta vad jag ska skriva och hur mkt!!

• Lecia

Hej! hänger på här, ska också gifta oss 4 juli 2009!
    än så länge är bara kyrka och festlokal fixad!

Har ni berättat för någon ännu eller hur länge tänker ni hålla på det? om man har gäster som kommer långväga så vill de ju kanske fixa boende osv så det kan ju va bra att veta om ett tag i förväg...

• Önskebrunnen

Hej!
    Hänger också på här!
    Vi har ändrat datum pga olika omständigheter men det blir 4 juli 2009 för oss också.

• Plummis83

Nästan alla i min släkt å de vänner som ska bli bjudna vet om!! Min morbror har dessutom redan ordnat boende för hans familj - de tänkte passa på att vara här (Skåne) i 1 vecka i samband med mitt bröllop!!

• Plummis83

Var ska ni gifta er nånstans då??

Vi har klart med kyrka, lokal och fotograf!!

• Önskebrunnen

Vi har bokat festlokalen,kyrkan får vi ej boka förrän i början av januari,
    Klänningen är klar,förutom att den ska sys om lite här och där...
    Kollar runt efter ideer för bordsplacering,inbjudningskort mm
    Hur många gäster ska ni ha? Vi blir ca 65 st.

• Plummis83

Vi räknar med att bli runt 80 pers!!
    Har kollat runt en massa jag oxå, varit till lokalen å sett 2 olika dukningar för sommarens brudpar!!
    I november ska vi göra inbjudningskorten och skickar ut de i början av nästa år.
    Även tärna å Bestman är klara! Ska fråga 2 om toastmasterrollen!!

Varför kan ni inte boka kyrkan förrän i jan??

Svar på tråden Bröllop 4 juli 2009