Bröllop 4 juli 2009
Har sett att det kommit upp några trådar om olika speciella dagar för bröllop så tänkte kolla om någon vill hänga på denna.
Vi som gifter oss 4 juli 2009 kan ju hänga här och "samåka" till vår stora dag!!!
Har sett att det kommit upp några trådar om olika speciella dagar för bröllop så tänkte kolla om någon vill hänga på denna.
Vi som gifter oss 4 juli 2009 kan ju hänga här och "samåka" till vår stora dag!!!
Här kommer jag med! Vilken fantastiskt bra dag ni valt.
Ja, visst har vi!!
Vet att du/ni kommit en bit på väg oxå!!
Vi ska förhoppningsvis åka å kolla på lokalen idag när de har dukat upp!!
puffar.... några fler som vill hänga på?
Åh vad kul att titta på lokalen! Var ni där igår? Blev det fint?
Ja, vi var ju där en sväng!! Brudparet som har lokalen i helgen hade gjort så fint!! Vi ska dit även på fredag för att se hur det paret gjort för de skulle duka på annat sätt plus att de är ungefär lika många som vi troligtvis kommer vara!!
Fåret och Kocken skrev 2008-08-16 11:07:02 följande:
Åh vad bra att se hur andra brudpar gör. Det är ju toppen att kunna få tips på hur man kan göra.
Vi måste åka och titta på salen innan bi bestämmer oss, för vi såg den för 1 år sen. Kan ju vara lite annat än vad man kommer ihåg.
Hur går det i planeringen för alla 4 juli 09 brudpar!!
Själv kan jag inte slita mig ifrån datorn när jag är ledig å hemma...
Nu är jag på jakt efter någorlunda billiga pennor (ca: 100 st) med våra namn å datum på!!
Ska ha bingo och tipspromenad på festen!!
Planeringen går framåt iallafall.
Har stått stilla ett bra tag nu men så har jag haft semester förra veckan då min m2b började jobba så då blev det en heeeeeel del framför datorn. Har börjat med festprogram och gästpresentationer på de som vi vet kommer att komma.
Har funderat på att ha bingo och tipspromenad.. vet bara inte om vi hinner med. Hade tänkt ha tipspromenad när vi fotograferar oss men vi har fortfarande inte bestämt när vi ska göra det. Om det blir före eller efter vigseln.
Hur ska ni göra??
Jodå, nog går planeringen framåt!!
Samma problem har vi med fotograferingen!! M2b vill egentligen inte se mig innan vigseln (skulle han få bestämma helt å hållet så skulle han även stå där framme å jag gå in antingen själv lr med pappa, men den idéen får han skippa) men vår fotograf vill ha minst 2 timmar på sig då vi kommer fotas på olika platser!!
Ska kolla med fotografen om vi kan dela upp det, ta några platser innan vigseln och sen fortsätta med några andra platser efter!!
Bingon kommer vara med i festprogrammet, så det är helt upp till gästerna själva om de vill vara med eller inte!
Funderar också på att börja med gästpresentationerna på de som vi vet kommer komma! Men vad ska man skriva och hur mkt??
Jag försökte rimma.. har gått ganska bra sen har jag fått lite hjälp från andra här på BT. Vissa är lite nödrim men men.
När han håller i sin hammare är man trygg.
Han hjälper brudparet med allt inom bygg.
Det skrev vi om min m2b:s kompis som är snickare och hjälpt oss med att renovera kök och badrum.