• Mumriks blivande fru

Svart vitt bröllop

Någon som har tips, idér eller bilder på bröllop där temat var svart vitt? Vet att jag sett bilder på någons sida, men minns inte vem det var...

• Svar på tråden Svart vitt bröllop
  • 3Jane

Kul! Vi har också svart vitt tema med inslag av silver och lila.
    Våra tärnor kommer ha svarta klänningar,
    min klänning vit, men svarta skor
    tänker göra svart-vita cupcakes
    dukning och blommor och trycksaker blir nog också i svart-vitt

• 3Jane

har en del bilder, men inte just här. Kan länka dem sen!

• 3Jane

Var köper ni era svara löpare?

• Soon and very soon

har oxå svart vitt! har redan köpt svarta ljus.. svärmor var mycket skeptisk till en början.

• Sotnos080906

Vi har oxå svart vit men med röda inslag. Vi älskar svart och bröllopsfesten kommer att vara i vårt garage. Temat till färgerna kommer i från Pontiacs färger i emblement,enkelt val då vi har en pontiac trams am -75.

Vår bröllopstårta andas i samma tema: Trevåningar american racing fälgar med däck runt om. Så det blir en svart tårta..

• trampetroll

Vi har köpt massor av svarta saker till bröllopet (alldeles för mycket) så nu säljer vi en hel del. Gå gärna in på "köp och sälj" och titta. De svarta dekorationsbanden och rosbladen är av den sorten som vi använt oss av för att dekorera alla våra papperssaker, toalettkorg och till mattan/dukningen!

• Mumriks blivande fru

3Jane - svartvita cupcakes lät spännande! Har du bilder? Vi kommer inte att ha bröllopstårta utan trevånings kakfat med med små små pajer med chokladbåtten och vitchokladmousse på toppen (lite svartvitt)

• 3Jane

Yep har bilder, ska försöka posta länkarna i helgen. Eller så lägger jag upp dem i mitt galleri!

• Tx2

3Jane: är oxå nyfiken på dem svartvita cupcakesen. Har du ett bra recept?

• MrsWelch

Vi hade oxa svart-vitt tema...Inga andra farger..Lite bilder finns i mitt galleri

Svar på tråden Svart vitt bröllop