• Mumriks blivande fru

Svart vitt bröllop

Någon som har tips, idér eller bilder på bröllop där temat var svart vitt? Vet att jag sett bilder på någons sida, men minns inte vem det var...

• Svar på tråden Svart vitt bröllop
  • FinalFantasy

Vi ska ha en med svarta och vita paket på varandra med olika mönster

Mizty skrev 2008-08-13 09:38:32 följande:
    Ja, det är jättekul att se att vi är så många Kul att få lite inspiration från andra! Är det någon mer som ska ha sv/vit tårta? Har hittat några snygga på en amerikansk sida.
  • Mizty

Det låter snygt!! Du har inga bilder *nyfiken*

FinalFantasy skrev 2008-08-13 09:43:38 följande:
    Vi ska ha en med svarta och vita paket på varandra med olika mönster
  • FinalFantasy

Nej inte förrän 14 feb

Mizty skrev 2008-08-13 09:49:31 följande:
    Det låter snygt!! Du har inga bilder *nyfiken*
  • Mizty

Ja, då är det ju lite försent
    Låter riktigt fräckt i alla fall!!

FinalFantasy skrev 2008-08-13 10:15:13 följande:
    Nej inte förrän 14 feb
  • FinalFantasy

Jag ritade den själv

De görs på fyrkantiga former, understa har vit bas med svarta stora prickar på, nästa våning står snett över den understa och är svart med vita snesträck, nästa år svart med vit kant längst ner och översta är vit med svart rosett och snöre på. alla står snett ovanpå den under

Mizty skrev 2008-08-13 10:52:58 följande:
    Ja, då är det ju lite försent Låter riktigt fräckt i alla fall!!
  • FoxyLoxy

Mizty:

Vi hade också tänkt oss en svart/vit tårta- har inga bilder dock- men tänkte i ren egoistisk anda fråga dig om vilka amerikanska sidor du hade lyckats hitta???

Rebellen75: Min tärna var oxå överlycklig över den svarta tärnklänningen- kan ju tillägga att jag mobbade henne i ett par månader om en riktig dröm i laxrosa!

• FinalFantasy

Vill ni ha hjälp att skissa tårtor hojta till Tycker det bara är kul att rita

• Tx2

Vad kul att man inte är ensam. Tänkte likadant med den svarta tärnklänningen, antingen kan dem kolla i garderoberna om det finns någon lämplig svart sak dem kan ha el så skaffar dem nya som dem kan använda senare oxå. Men som sagt, den första som jag berättade det för hade lite svårt att smälta det. Får kolla med mitt tjejgäng oxå nästa gång vi ses, om jag bestämmer mig för att ha sex tärnor vill säga (mitt huvudbry just nu, ett tjejgäng som är mitt allt men är fem stycken o en gammal vän som jag gärna vill ha med, dessutom mor till bruddnäbben som jag avgudar = sex tärnor = nästan 10% av gästerna, kan se dumt ut?)

FoxyLoxy skrev 2008-08-13 11:05:25 följande:
    Rebellen75: Min tärna var oxå överlycklig över den svarta tärnklänningen- kan ju tillägga att jag mobbade henne i ett par månader om en riktig dröm i laxrosa!
  • Mizty

Vad snällt!! Ska ha det i bakhuvudet om min konditorkompis inte kommer på något bra

FinalFantasy skrev 2008-08-13 11:06:31 följande:
    Vill ni ha hjälp att skissa tårtor hojta till Tycker det bara är kul att rita
Svar på tråden Svart vitt bröllop