Svart vitt bröllop
Någon som har tips, idér eller bilder på bröllop där temat var svart vitt? Vet att jag sett bilder på någons sida, men minns inte vem det var...
Någon som har tips, idér eller bilder på bröllop där temat var svart vitt? Vet att jag sett bilder på någons sida, men minns inte vem det var...
Ingen som har stött på lite konstiga blickar när ni nämnt det svarta på bröllopet?
Nämnde för en av mina ev tärnor att jag gärna såg att hon hade på sig en svart klänning, men hon såg så förvånad ut när jag sa det. Så nu funderar jag på vad föräldrar o hans mormor o farmor kommer reagera den dagen dem får svarta inbjudningar och om mina ev tärnor har svarta klänningar.
modet förändras. svart va ju förr vigsel färg, bara för man inte hade råd med vitt tyg.
Jag tror inte ja kommer stöta på något, gör ja det så behöver dom inte komma om dom tycker det e hemskt. =/
Vi tänkte ha svart och vitt och jag hade till och med en klänning som var vit med svart brodyr och sånt på. Jättefin. Nu vände allt och vi har helt annorlunda med andra färger. Klänningen som jag skulle ha finns hemma hos mig och den är till salu ;)
Jag har alltid velat haft svart-vitt, men en vän till mig uttryckte att "det kan man ju inte ha" och jag ändrade mig, men nu har jag bestämt mig för att göra som jag själv vill och helt enkelt SK*** i vad andra tycker
En del har höjt på ögonbrynen tills de sett resultatet, blir ju sååå snyggt så då har ingen klagat utan har fått mer beröm för våra kort än ja trodde. Alla kan ju inte ha rosa och vitt som tema , så är det bara.
Jag ska en vit klänning med svart brodyr. ( finns i mitt galleri) Vet inte riktigt hur det blir med dukningen. Har funderat på att mjuka upp med rött men vi får se. Min tärna blev riktigt nöjd med att få ha en svart tärnklänning. Mer användbar efteråt till "vanlig fest". Nu gäller det bara att hitta rätt modell som hon trivs i.
Och i bland tror man att man är ensam och konstig
Har aldrig hört någon annan som har funderat på svart/vitt tema men titta! Hur många som helst med god smak
Har varit runt och tittat i era gallerier!! JÄTTEfina klänningar och en massa små idéer som jag redan nu erkänner kommer att snos!
Jag har svart vitt tema, kolla gärna itt galleri.
Ja, det är jättekul att se att vi är så många Kul att få lite inspiration från andra! Är det någon mer som ska ha sv/vit tårta? Har hittat några snygga på en amerikansk sida.
Ja/Vi ska ha en vit tårta med svarta vinbär på. Så lite svart vit blir den. Obs! Vi kan ändra oss =P