• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Kärlek08

jag vill också vara med på det! Mitt BT-beroende sitter kvar... och det är ju alltid trevligt att ha ett tjejgäng att diskutera allt mellan himmel och jord med...
    Snart fru Wennerström skrev 2008-09-12 17:20:40 följande:

tänkte höra om det är av intresse för ngn/några här att öppna en ny tråd för oss gifta septemberbrudar? (som vi alla här snart blir allteftersom).. isåf tänkte jag öppna en sådan där vi alla kan samlas och snacka vidare om allt möjligt.
  • matildaochniklas

Vi hade en såå bra dag den 6/9!
    Niklas var toknervös och blev lite stressad men jagkände mig så lugn och avslappnad.
    Jag var hos frissan vid 8, mina två bästa tjejkompisar gjorde mig sällskap och vi fick champagne, vindruvor och godis Jag blev såå nöjd med håret och sminket! Vi fick fotas inomhus eftersom det spöregnade men det gjorde inget, fotografen var såå duktig!

Vigseln gick så bra och vi kände oss sånärvarande och verkligen njöt av allt! Mina vänner sjöng så otroligt fint i kyrkan!

Festen var underbar! Maten tårtan gästerna, allt var perfekt!!!

Jag är såå otroligt lycklig!

• matildaochniklas

Alla som har lagt ut biler, va fina ni är!! Vi har inte fått bilderna från fotografen än, men jag lägger kanske ut lita andra bilder så länge.

Grattis alla 6 september fruar!

Lycka till alla som gifter er idag, njut ordentligt, det kommer bli en fantastisk dag!

• Lillsnufflan

matildaochniklas:

Vad roligt att allt blev som ni hade tänkt er! Stort grattis! Ser fram emot att få se bilderna.

• Lillsnufflan

Fick lite panik idag när jag insåg att jag inte kan ha kjolen jag tänkt ha när vi viger oss på onsdag. Vi ska välsignas i kyrkan den 20:e med efterföljande fest och då ska jag traditionell brudklänning, men jag ville ha något enklare vitt på själva vigseln i rådhuset också. Så jag har varit och köpt tyg, men jag vet inte vad jag ska göra av det och jag har ju bara tre dagar på mig. Hjälp!

• linil

Hoppas att ni alla som gifter er igår hade en riktigt bra dag.

Lycka till er som gifter er den 15:e resp 19e.

Vi som gifter oss den 20:e hur har ni det?

Igår kväll så skrev vi färdigt vårt vigselpgm, så nu ska det bara skrivas ut. Dagens projekt blir nog festprogrammet.
    Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi är fru - känns kul och spännande. Drömmer om bröllopet, vaknar och har bara det i tankarna. Ser min m2be i sängen och tänker om 6 dagar är han min man - en mysig känsla.

• avil

ja.NU är det nära-imorgonFM far vi!! vigs på flygplatsen .Hoppas allt går bra bara....
    Blev lite strul för VIPrummet där vi skulle vara är inte färdigbyggt-så vi får vara i ett konferensrum istället! jaja strunt samma! bara allt flyter på så blir allt bra..

• Sanfor

Hoho! De lyckades lura mig. Istället för sambons bekanta stod fyra kompisar!
    På med cowboyhatt, pistol, scarf och sheriffstjärna. Sedan iväg till stallet för lassokastning och ridlektion. Skitkul!
    (Vi träffade en gång var med lassot)

Sedan hem till värdinnan där de hade förberett ett badkar med precis lagom varmt vatten, lugn musik, badbomb och levande ljus. Och så mousserande också. Sååååååå skönt. (Extra skönt eftersom vi inte har badkar och jag längtat efter bada badkar i evigheter)

Sen kom tärnans styvmamma och höll kurs i sminkning (För gruppen aka "sminkanalfabeter", jag kanske sminkar mig fem gånger om året) Fantastiskt roligt!

Därefter var det dags för matlagning. Eftersom jag älskar att laga mat, och dessutom är bäst på det av de inblandade, fick jag styra och ställa. Allting var förberett och jag slapp städa och diska. SÅ ska matlagning vara!

Förrätt: Kantarellsoppa med smörfrästa kantareller och äpplen.
    Huvudrätt: Biff med pepparrotsost och örtbakade rotsaker.Såsen var en rödvinsreduktion med blåbär. Till det ett chiraz-vin
    Efterrätt: Gino (jordgubbar, vindruvor, gul kiwi, med riven vit choklad på som snabbt gratineras i ugn) och vaniljglass.

Egentligen skulle vi ut efter maten, men vi fastnade där vi var och bara pratade och skrattade och hade det jättetrevligt.
    Helt perfekt och underbart. Är fortfarande helt glad

• Kanelisen

Haha, igår blev min m2b kidnappad av sina vänner på stan. Han hade en toppendag: körde go-cart och spelade laserdome, åt mat och drack sprit och gick ut på ett favvoställe. Det bästa av allt var att han verkligen inte hade misstänkt något, han trodde ju inte ens han skulle få nån svensexa. Jag är så glad för hans skull, kunde inte sluta fnissa igår när han blev hämtad!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!