• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Fröken förväntan
    linil skrev 2008-09-09 19:24:48 följande:
    Det låter som om ni 6:e sep brudar har haft en underbar dag.Jag hoppas att ni som gifter er i helgen får minst lika roliga dagar.Vi 20:e sep brudar - i morgon släpper de 10 dygnsprognosen. Spännande. Puh, jag har så otroligt mycket på jobbet just nu så jag måste jobba över en massa. Hinner inte med att dona med bröllopet, dock är tankarna där hela tiden. Det ska bli skönt att vara ledig nästa vecka.Nu ska jag strax iväg och sola. Försöker få en snygg bränna....
    Var finns 10-dygnsprognoser?
  • Kanelisen

Fröken förväntan jag hittar inte heller några 10-dygnare, varken på SMHI eller yr.no. Hjälp?!
    Inte för att jag tror att det ger så mycket att kolla på de prognoserna, det brukar vara väldigt osäkert fram till typ dan innan, hihi...

• Fröken förväntan
    Kanelisen skrev 2008-09-10 09:28:07 följande:
    Fröken förväntan jag hittar inte heller några 10-dygnare, varken på SMHI eller yr.no. Hjälp?! Inte för att jag tror att det ger så mycket att kolla på de prognoserna, det brukar vara väldigt osäkert fram till typ dan innan, hihi...
    Ja, sant! Det är ju verkligen inget som går att påverka så egentligen skulle man nog inte ens kolla . Hur går det för dig med planeringen? Har ni mycket kvar?
  • ugla

Tänk om vi kan få en sån där härlig brittsommardag. Ni som gifter er den 20 är ni klara med allt eller är det bara jag som kämpar med allt?
    Fick igår ett återbud och ja som just gjort bordsplaceringen, nu blir det helknäppt får flytta runt en hel del. phu.

• Snart fru Wennerström

för er som vill kika så har jag lagt till bilder från möhippan nu på vår hemsida

• Fröken förväntan
    ugla skrev 2008-09-10 09:39:01 följande:
    Tänk om vi kan få en sån där härlig brittsommardag. Ni som gifter er den 20 är ni klara med allt eller är det bara jag som kämpar med allt?Fick igår ett återbud och ja som just gjort bordsplaceringen, nu blir det helknäppt får flytta runt en hel del. phu.
    Vi börjar så smått att bli klara. Jag håller på att skriva ut och vika ihop festprogrammen just nu . På fredag åker jag hem till Småland. Ska göra prov-makeup på lördag och fixa mat till de gäster som kommer redan på fredagen. Älsklingen kommer på onsdag och sedan ska vi fixa iordning logen. Funderar på om man ska ringa runt och dubbelkolla alla beställningar man har gjort. Gör ni andra det?
  • ugla

Jag har dubbelkollat en hel del.vill ju inte stå där på b-dagen o höra nä vi har en klippning nu hiiner inte dig. detta drömde jag en natt.

• Kanelisen

Fröken förväntan skrev 2008-09-10 09:36:15 följande:

Ja, sant! Det är ju verkligen inget som går att påverka så egentligen skulle man nog inte ens kolla . Hur går det för dig med planeringen? Har ni mycket kvar?
    Jag tror inte att vi har så mycket kvar, men det visar sig, haha. Vi ska skriva ut festprogrammen och fixa vigselprogram (tänkte skita i det men prästen tänkte det var en god idé så kan man ha psalmtexterna där så folk slipper leta i psalmboken). Vi fick också göra om hela bordsplaceringen pga ett återbud så nu hoppas vi verkligen att inte fler blir sjuka!
    Annars är det mest småsaker som att köpa lite godis till barnen, lämna förlovningsringarna på putsning och fixa lite grejer inför bröllopsresan.
    Ja jag dubbelkollar en del, men verkligen inte allt, det orkar man ju inte. Det får bli som det blir, gifta blir vi ändå!
  • avil

Ja,jisses-det börjar närma sig nu. Känns pirrigt inför resan o packa allt till småpojkarna o så...komma ihåg allt...
    Om 5 dar far vi o jag blir FRU!!

• SacredHeart

Nu är jag med fru! Vi gifte oss den 6e och vi fick en helt fantastisk dag med strålande solsken, fastän det såg mörkt ut på förmiddagen . Håller på att blogga om vår dag, men är inte riktigt färdig än....

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!