• Nancy Drew

Han vill att JAG ska fria!?

Jag och min sambo har pratat om giftemål en tid nu, och härom kvällen sa han att om JAG friade till honom skulle han bli jätteglad och säga ja direkt. Det är okej för mig, jag är inte gammeldags, men hur friar en kvinna? Gå ner på knä? Ska jag köpa en ring till honom? Blommor? Hjälp och tips tack!

• Svar på tråden Han vill att JAG ska fria!?
  • Gutegirl

Skicka ett sms till honom tycker jag. Där skriver du att han måste skynda sig hem. Så när han kommer hem möter du honom halvnaken i hallen (heller helnaken) och så säger du att "Vill du gifta dig med mig så får du talla på mina tuttar resten av livet hur mycket du vill!". Då blir han skitglad! Sedan bjuder du honom på fin middag.

• Nancy Drew

Nja, fullt så tokig är jag inte heller. Och min kille är mer av en butt-guy i alla fall, haha.

Snickrar på ett tal, nåt fint måste man ju säga.

• Efter 11 år är det min tur

Lycka till

• Anniis

Lycka till!
    Gud vad mysigt.
    Jag friade till min sambo den 29/2 i år i en pool i Thailand.

• Nancy Drew

Äsch, jag fegade ur. Det kanske var regnet...

• Lollick

ok bättre lycka nästa helg??

• Nancy Drew

Ja, kanske. Eller idag, om min tilltänkta kunde sluta städa och diska och prata med mig istället.

• pojomo

jag friade till honom i fjol i december. hade lagat mat å när det var dax för desserten så fick han en ros å ett kuvert. Det var ett diplom på bästa älskaren eller nåt sånt och där hade jag satt fast dom nya förlovningsringarna + att jag hade skrivit- vill du gifta dig med mig.
    Han blev glad

Svar på tråden Han vill att JAG ska fria!?