• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • FruCicci

fasen vad spännande Frejis!!!!!!!!!!!!!
    men är det ivf, insemination eller är det vanligt PÖK denna gången??
    Vickan, skönt att det inte är Donau som rinner i brallan... på't igen bara tjejen!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    woooaaaaAAAH!!! Vickan testade ju minus först, va? Och sen+ några dagar efter 30 dagen, eller hur? HOPPET LEVER!!!! ÅÅÅÅÅHhhh vad jag önskar att du är gravid!!!

• Frejis

Om det nu är någonting den här gången (vad är det annars då får jag fråga mig om och när tanten dyker upp), så är det helt enkelt "made in Italy" Gissar på Florens närmare bestämt

Vickan, skönt att det börjar gå över och att du inte har ont längre.

• FruCicci

made in Italy.... ha ha ha
    Om det är en tjej måste hon få heta FLORENS

• FruCicci

fast jag gillar Venice med! fint namn

nenne när har du BIM nästa gång?

• Frejis

Har jag missat att Vickan fyllt trettio? I så fall, jättestort grattis i efterskott! *trumpetar lite extra*

Florens eller Florentino, sedan kan man lägga till Venice med, på båda. Bra, namnen avklarade innan något plus och en viktig fråga är därmed ut världen

• viktualia

japp jag testade minus på dag 30 och sen plus på dag 35. Fast testet jag använde på dag 30 var ett billigt, otydligt test. Med facit i hand kan man se att det var ett sjuuuuukt svagt plus då på dag 30 men det var närmast omöjligt att fatta. Alltså: nästa gång jag testar lär jag använda digitalt test igen, bara!

På´t igen.. tjaa jag har försökt läsa på hur man ska bete sig efter missfall. Vad jag förstår ska man inte ha sex, bada eller använda tampong två veckor efter missfallet. Och inte ha oskyddat sex förrän efter nästa mens. Vilket passar mig utmärkt för jag känner att jag behöver en andningspaus och samla ihop mig igen.

• Mrs  B

Cicci
    Ja, ibland är det skönt att man har andra som har gått igenom detsamma som en själv. Då vet man vad man pratar om. Kram på dig!
    Familjerådgivare låter klokt....

Frejis
    Det hör nog sommaren till att man ska gå upp några kilo.
    Såg även på Max när han satt som en "pösmunk" i siffan igår att det får nog bli strama tyglar för honom också. Men han sportar iaf, till skillnad från en annan som verkligen måste ta tag i saker och ting nu.
    Håller tummarna nu!!!!!! (plus????)

• viktualia

Frejis - *fnissar hysteriskt*

nääääe! Det Nenne skrev om handlade ju om min menscykels dag nr 30 och inget annat!

Min ädla ålder är 31 år 5 månader och 12 dagar... ha ha ha ha

• Mrs  B

Hej Vickan!

Blev en rätt hyfsad natt ändå....
    Flaska vid 01 och 06 och blöjbyte men sen lugnt till 8.30 då Max vaknade.

Nu däremot har jag en skrikande Malte på halsen.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen