• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Frejis - ska absolut boka men måste först vara säker på hotellnätterna.

• Lapinette

Förresten, vet du vilken sida man bokar biljetterna på?

• nennesjuttioåtta

hahaah apropå namn så borde det i så fall bli Cabe Briljant i vårt fall *fnissar* Eller Åke(rsberga).

Lappis, men så bra att tanten är lite sen för då skjuter du ju henne förbi Andalusien sen! *tummen upp*

• nennesjuttioåtta

Jag har f ö väldigt långt kvar till BIM, 1,5 vecka typ. Så hold your horses och fokusera på annat så länge. Jag avvaktar hur som helst kraftfullt med att tolka någonting. Men det är ju lönlöst. *nyper hårt i tuttarna* Jo, det ömmar lite om man tar i rejält.

• nennesjuttioåtta

Snart är det Kallur på TVn! *bitetr på naglarna*

Lappis, ja va fasen, vadå boka minst 2 nätter - har de så få som vill bo där så de måste hålla kvar gästerna så länge de kan för att det ska verka populärt?

• nennesjuttioåtta

Vi tapetsderade förrresten hallen förra helgen. SVART (det är mycket möjligt att det är såååå 2006 men hey, jag bor långt fårn Sthlm ibland) och det blev skitbra!!!!

Nu ska vi duschaaaaaaAAAAAH AAAH AAAAH OOoooohhhh yeah baby...

• Lapinette

nennelainen - svart är läckert dock är vår hall mitten i hela lägenheten och mörk så vår blev vit när vi flyttade in men vi har däremot en mörkbrun fondvägg i vardagsrummet.

Det där med två nätter verkar gälla på fler ställen i Spanien, även vårt hotell i Ronda har den regeln men där är det ok för vår del då vi tänker stanna där i just 2 nätter.

• nennesjuttioåtta

Vi har ljusinsläpp både direkt från höger (köket) samt rakt framifrån när man kommer in (från altandörren) och vi tapetserade bara väggen vid dörren samt den vänstra väggen där vi hänger kläderna, mittemot den sidan står vår gigantiska spegel. Hallen var vit från början men vi försöker pimpa den lite ifall att vi snart ska sälja den. Jag har tjatat på maken länge men det var inte förrän han tappade en bräda som gjorde ett stort jack i väggen som han kom på att det var en bra idé...

• nennesjuttioåtta

Nu är det kallur!!!!!

• Telemarkgrrl

Jag har stängt av tv:n, nenne!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen