Vi fick skjuta upp det ett halvår när vi upptäckte att vi inte skulle hinna spara ihop till allt faktiskt, mycket pengar blir det... (Och en annan resa kom emellan med jobbet där jag spenderade en del pengar)
Vi lägger ca 50 000 på resan exklusive shoppingpengar. (Flyg, hotel, fotograf, all mat och fickpengar till museer etc) Då är vi borta 10 hotellnätter. Tänkte ha med mig ca 10 000 att shoppa för. Sambon lite mindre. Vill ha en systemkamera bl a o en massa kläder o sånt =).
Sen är det ju en massa hemma som kostar, handlat/ska handla kläder o sånt för 5 000 sammanlagt kanske (sambon hade kostym o skor redan) Ringar 3000. Secretbox ca 2000. Måste köpa en del smink också...
Middag och fest hemma lägger vi 3-4000 på tror jag, tårta kostar 1000 bara den.
Så ser ekonomibiten ut för oss =)
Jo, Michael kostar 850 dollar för 3 timmar. Vi tänkte fota oss i city hall park elelr någon annan park, någon stor gata och vid brooklyn bridge. Central park tar det för lång tid till för att hinna med.
Ingår också: Ett foto album med ca. 36-40 pappersbilder (10x15cm).
En DVD med högupplösta digitala filer (ca 100+ st). Dessa bilder får ni både i färg och sv/vitt, som ni kan använda till efterbeställning.
På disken finns också en mapp med ?småbilder?, alla foton lågupplösta för lättare påsikt och för e-post och ett bildspel i Quicktime format.
Index prints (kontaktkartor) utskrivna med bilder och filnamn.