• lillaj

Rund eller droppformad bukett?

Vad ska ni ha? Jag har två alt, båda är med vinröda rosor men har inte bestämt än exakt hur jag vill ha den. Varför väljer ni som ni gör/gjort?

• Svar på tråden Rund eller droppformad bukett?
  • Waersta

Rund passar min klänning mest.

• Tooticki

Jag valde rund för att jag inte gillar droppformad.

• jelikr

Jag hade en droppformad , för jag tycker själv mest om det.
    Bilder finns i galleriet

• Marsaphir Marlean

Jag ska ha rund, tycker så många har droppar idag. Jag vill nog sticka ut lite.

• lillaj

De buketter jag funderar över finns i mitt bildarkiv. Vilken skulle ni välja? Hur många rosor behöver man till buketterna, någon som har en aning?

• Akvavit

Jag hade rund...tog med mig både rund och en spretig droppe till floristen tillsammans med en bild på klänning, och i kombination med vilken frisyr jag skulle ha tyckte hon att en rund skulle passa bäst.
    En droppformad hade dolt och tagit över klänningen för mycket.

• tolonta

Litet droppformad, kan man nog säga... Men inte så tät i "droppet" som många andra. Hade tänkt mig en rund, men ändrade mig sedan...

• Fenixx

jag vill ha en lite vild droppbukett med lite häng. mycket grönt ska det vara i den med.

en rund skulle blivit för "stilrent" för vårat tema.

• Akvavit

Vilken klänning ska du ha? Jag tycker att allt ska funka ihop...
    Ska du ha Lillyn eller den emd röda dekorationer skulle jag ha valt den runda då Lillyn har draperingar i kjolen högt upp om jag ser rätt, och den med dekorationerna ändå är dekorerad...Ska du ha den högst upp skulle du nog kunna ha den droppformade eftrsom kjolen är slät. Tycker jag
    Personligen skulle jag ha valt den runda av dem, den droppformade tyckte jag var för tät och "vanlig" om du ursäktar...

lillaj skrev 2008-07-09 13:09:02 följande:
    De buketter jag funderar över finns i mitt bildarkiv. Vilken skulle ni välja? Hur många rosor behöver man till buketterna, någon som har en aning?
Svar på tråden Rund eller droppformad bukett?