• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • aikidoaasa
    cesseny skrev 2008-07-14 18:59:38 följande:
    Frågade just min sambo om han visste var morgongåva var. Han svarade att ja det är väl ett ställe??Så med det svaret så misstänker jag att jag inte får någon ;)
    Det kan ju vara så också att han skämtar med dig för att kunna överraska dig. :)
  • aikidoaasa

OMG! Jag trodde det var ett skämt! Men orten finns ju för *piip!* *asgarvar*

• Sommargrönt

Eftersom vi har tajt budget inför bröllopet så satte vi oss ned och enades om en maxbudget för morgongåvor till varandra. Så vi får, båda två. :)

• Mikabella

Jag tror det. Mr har iaf full kolla på vad det är Men jag har inte en aning om vad det kan bli. Han är väldigt söt o romantisk, men oxå HELT galen i prylar..Jag fruktar att det kanske blir en Iphone, som han har en själv o tycker att jag oxå ska ha. Kanske IMac eller i bästa fall en Minicooper Nä han är inte galen..Det är liksom saker vi har pratat om att köpa iaf o eftersom han är en ekonomisk o praktisk person så kanske han liksom passar på? Fast någon bil får jag nog inte..

• stenbruden

Jag blir jättförvånad över att så många män inte kan traditionen med morgongåva..... Jösses!

Inte för att traditioner måste hållas i alla väder men det är ju en tradition som har moderniserats med tiden också...

Romantisk eller ej, klart man ska ge en morgongåva. Dyr eller inte spelar ingen roll. Det räcker med en kärleksförklaring på ett papper

• Mikabella

Ja det är ju inte dirket så att vi inte klara att försörja oss själv om vi inte får en morgongåva, men jag håller med. Det är en söt tradition. Som sagt dyr eller billigt spelar ingen roll! tanken som räknas för mig Kanske den allra bästa hade varit just en kärleksförklaring nedklottrat på en bit papper?

• Hajime

jag funderar på köpa nåt på liveit, men vet inte vad... slutar antagligen på hästridning för 2 eftersom han aldrig ridit och jag gärna vill rida igen...

• stenbruden

Låter som en toppen idé!!! Något ni kan göra ihop och ha minne av sedan. Kör på!!!

• Hajime

jo... det blir nånting för 2 från liveit... frågan är bara vad...

• T3ZZ

tyckte en tjej här kom med en jätte bra morgongåva som hon ville ha av sin man. ett barn! d ska ja oxå önska mej när bröllop blir på tal =D. Tre dar kvar till mitt frieri till älsklingen =O aaa.

//
    theresetomas.blogg.se

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?