• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • äckling

Skulle bli jätteglad, men tror inte jag får nån. Skulle bli väldigt väldigt förvånad.

• valkyriana

Jag kommer få morgongåva. Använde samma "taktik" som feministbrud. Vi pratade om det. Jag vet till och med vad jag kommer att få. Eftersom min man är hur oromantisk som helst så frågade han vad jag ville ha.
    Så jag fick det jag ville ha. Ska till och ed använda det på bröllopsdagen. Det är en kombinerad morgongåva/födelsedagspresent. Ett par diamantörhängen...

• Powerpuffgirl

Jag tror att jag KANSKE kommer få en morgongåva, dock inget dyrt..men det spelar kvitta, det är ju tanken som räknas =)
    Han har inte så mycket pengar just nu (smått lustigt egentligen, när det är jag som bekostat hela bröllopet) ;)
    Jag har lite mera så jag kommer ge den "stora" gåvan, en färd med luftballong för oss båda hade jag tänkt =)

• Soon and very soon

kommer ej att få, men ska ge min man en kaffe bryggare. en sån där som gör jätte gott kaffe o bara en kopp i taget, vet ej vad den heter... men jag är ju den som vill gifta mig och "tjatar" om bröllop så han får den för att tycka att det hela är lite roligare.

• 126306

Jag kommer att få. Han har visat lite klockor så det blir nog en klocka av ngt slag.

Han ska få av mig också, har bara inte bestämmt vad jag ska köpa till honom. Får väl ut på stan och leta.
    Tror att det blir något från GANT....

• grabbarna

ja jag tror jag kommer få en mp3 spelare för han vet att min klatrar och jag blir sur varenda gång den inte fungerar så jag blir väääldigt förvånad om han inte köpt en sån..

• C123

vi har pratat lite om det och tänkte först att vi skulle strunta i det, har inte råd att köpa dyra presenter till varandra nu egentligen. Men så tänkte vi att det kunde vara lite kul att ge något litet iallafall, så nånting blir det nog...Ingen aning om vad han kommer ge, och vad tusan ska jag hitta på till honom?!? Vill att det ska vara något som betyder något, ingen "pryl" som bara ligger och blir oanvänd...funderar lite på att göra en bok till honom, fick tipset om detta på en annan tråd här på BT:
    www.gordinegenbok.se/servlet/snap.servlets.Picture&newCustomer=true

Eller ett smycke kanske?

• C123

Soon and very soon skrev 2008-07-13 15:02:57 följande:

kommer ej att få, men ska ge min man en kaffe bryggare. en sån där som gör jätte gott kaffe o bara en kopp i taget, vet ej vad den heter... men jag är ju den som vill gifta mig och "tjatar" om bröllop så han får den för att tycka att det hela är lite roligare.
    ååå är det en mocka-master? Blir såå gott kaffe!
  • T3ZZ

Min Kärlek är inte så romantisk. men om ja skulle vilja ha en romantisk kärleksgåva av honom så skulle ja be min mamma eller syster att fråga va han tänkt ge i morgongåva då kan han ju fråga vad det e å har därmed chansen att köpa en. (Om han inte glömmer av det, han har dålit minne).

//
    theresetomas.blogg.se

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?