• EnaOline

Hur ofta gör ni det??

Hej ni alla!

Jag har en väldigt personlig fråga. Men hur ofta gör ni det?
    Jag personligen har ibland sex med sambon väldigt ofta, ibland kan det bara bli en- två gånger i månaden? Är det normalt? Pratade med en vännina om det och hon påstod att ju längre man är tillsammans desto mindre sex, sen när man har varit gifta i några år då blir det kanske en gång i kvartalet? hehe lät inte så lockande, stämmer det? Lät riktigt läbbigt tycker jag!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 12:20
    En fråga till, hon påstod även att man har noll sexliv efter man har fått barn, stämmer det verkligen?

• Svar på tråden Hur ofta gör ni det??
  • EnaOline

jag har ganska hög sexdrift, men efter att jag ätit p piller (har slutat nu och använder p dator) har min sexlust minskad jäkligt mycket, både under perioden jag åt piller men nu också efter jag slutat (1 år sedan) när kommer systemet igång efter man slutat egentligen? någon som vet?

• anniepannie00

För mig var det tvärtom.. 3 månader efter att ag slutat med pillerna och jag är kåt som aldrig förr..

Vi har sex ca en gång om dagen ibland oftare ibland väntar vi en dag i mellan eftersom vi kan få skavsår.. men måste man så måste man..

EnaOline skrev 2008-07-08 09:38:39 följande:
    jag har ganska hög sexdrift, men efter att jag ätit p piller (har slutat nu och använder p dator) har min sexlust minskad jäkligt mycket, både under perioden jag åt piller men nu också efter jag slutat (1 år sedan) när kommer systemet igång efter man slutat egentligen? någon som vet?
  • Brud 080823

En till två gånger i veckan. Vi försöker ha det när vi verkligen vill, så det blir som skönast för oss båda.
    Men ibland hinns det inte med 2 eller fler gånger i veckan i "schemat",men det är inte hela världen...

• valkyriana

Är det smärtsamt för dig! Vad hemskt. Är det fysiskt eller psykiskt? Jag tycker att det borde finnas något att göra.
    Ursäkta att jag frågar, det kanske är känsligt.

Silva79 skrev 2008-07-08 09:26:04 följande:
    Fick höra av en tjej i en hiss att 'gifta par älskar inte', ganska komisk kommentar.Vi har sex ganska sällan (ca 3-5 ggr i mån), mest pga att det är smärtsamt för mig. Min man har ganska hög sexdrift och innan vi gifte oss frågade jag många gånger om han kunde ha det så. Det kunde han eftersom han älskar mig. Man hoppas ju såklart att smärtan ska försvinna och att min sexlust ska komma tillbaka (båda har blivit bättre sen jag slutade med prev).
  • Kireina

Silva, samma sak som för oss då.
    Men jag tror att det blir bättre när jag tar ut min stav.. Både att lusten blir starkare och att smärtorna försvinner (pga ökad lust)

• Lavendelblomma

En fråga...

Är det ok för era respektive att ni berättar om ert sexliv och er (och partnerns) sexlust härinne? Reagerade lite på att alla är så öppna härinne, vilket i o för sig är bra...men kanske inte på ett publikt forum...

• Sommargrönt

Jag är anonym i alla fall...

Lavendelblomma skrev 2008-07-08 14:11:09 följande:
    En fråga...Är det ok för era respektive att ni berättar om ert sexliv och er (och partnerns) sexlust härinne? Reagerade lite på att alla är så öppna härinne, vilket i o för sig är bra...men kanske inte på ett publikt forum...
  • EnaOline

om det hade inte varit okey så hade man väl inte skrivit här eller?

• Anettan73
    EnaOline skrev 2008-07-08 09:38:39 följande:
    Har eller hade samma problem. Ca 1-1,5 år senare så var det hur lugnt som helst igen... Sex??? Ja några gånger i veckan är det ju... Ibland mer ibland mindre..
  • EnaOline

hehe jag skriver som en kratta vi gör ett nytt försök:
    om det inte hade varit okey så hade man väl inte skrivit här eller?

Svar på tråden Hur ofta gör ni det??