Vi som gifter oss 23 maj 2009
Har gjort en tråd till oss brudar och brudgummar som skall gifta sig lördagen den 23 maj 2009.
Har gjort en tråd till oss brudar och brudgummar som skall gifta sig lördagen den 23 maj 2009.
Jag hänger med här också
Hej! Vart gifter du dig? Vi gifter oss i Botkyrka kyrka, Sthlm.
Jag ligger lite lågt med stället men kan säga att det ligger på den värmländska landsbygden
ok
Jag hänger med här också, vi gifter oss i Börringe kyrka utanför Malmö.
Jag gifter mig också den dagen! Plats är preliminärbestämd, klockslag är under diskussion! Klänning är dock redan beställd :)
Klockslag är bestämt för oss, vi bokade sista lediga tiden i kyrkan den dagen... jag som trodde jag var ute i god tid. Det blir klockan 16:00
Jag tänkte sy upp en klänning så jag letar sömmerska. Jag ska träffa en sömmerska på tisdag. Jag har redan träffat två st men den ena kändes fel och den andra var alldeles för dyr. Så håll tuummarna för att det känns rätt den här gången.
Vi kommer att vigas kl 15. Vi valde den tiden för att våra barn ska kunna vara med på middagen efteråt.
Hur har ni tänkt ang klänning? Tänkt ett maxtak för hur mycket det får kosta och bestämt klänning utifrån det eller har ni tagit/kommer att välja "drömklänningen" oavsett pris?
Vi har booket kirke och fest lokal.. nå mangler bare allt det andre
Vi gifter oss också den 23:e maj. Det blir en borgerlig vigsel på mina föräldrars strand i örnsköldsvik. Ca 70 gäster och buffémiddag. Budget ligger på ca 60000-70000 kr och vi sparar 3000 kr/pers i månaden. Jag har hittat min drömklänning, men inte beställt den än då den inte finns att prova någonstans
Vi har valt att fokusera på själva vigseln, så klänning, ring och m2b:s kläder får kosta vad det kosta vill. Vi har valt bort proffsfotograf och väljer istället en kompis som har en mycket fin kamera. Brudbuketten har jag också valt att inte köpa dyrt utan min faster skall binda den.