Hade ni sex på bröllopsnatten?
Jag är nyfiken...
Ni som redan är gifta..
Orkade ni ha sex på bröllopsnatten?
Jag är nyfiken...
Ni som redan är gifta..
Orkade ni ha sex på bröllopsnatten?
Amen nä...gud va trist!!!
Hoppas ni klurar ut vem det är så ni kan ge igen kanske?
Ja, vi hade det och det var helt underbart!
Camsan.. det var vâl liiite överkurs förstass! Hade de HELT löpt amok eller? Hos min väninna hade nagon strött ut sma konfetti överallt, men det var ju inte värre än att det kunde ligga till morgondagen; de varken luktar eller smutsar ner ju, sa de tyckte mest det var kul. Äggen o mjölet tex ser jag alls inget kul i...?
Inget här inte... vi kom hem, tände några ljus, kikade åt champangeflaskan, struntade i den, släckte ljusten och samnade... Fast vi låg ett tag och höll om varandra och pratade om dagen. Det var mysigt det med.
Men shit så elakt! Undra hur de tänkte? Något bus hade väl varit kul men nu blev ju hela natten förstörd. Knäppskallar.
Men gud så elakt, tveksamt om jag pratat med den ansvarige efter detta...
Vad tråkigt Camsan, de gjorde det förmodliogen inte för att vara elaka men ibland måste man tänka till lite extra.
Våra vänner hade "VIP-at" oss, dvs ringt stället vi skulle övernatta på och fixat en fin flaska champagne, rosenblad på sängen, chokladpraliner i en skål på soffbordet etc. Och betalat för det också. Vi blev väldigt glada för det! Framförallt med tanke på all hjälp vi fått (en tjej som var vår värdinna, en som fotade oss, några vi bytte om hos etc) och de fina presenterna och sen detta ovanpå allt!
P.S. Vi hade sex natten innan och morgonen efter.
Alltså vilka människor det finns! Verkligen inte roligt! Eller besticken tyckte jag var lite roligt men inte allt smuts skit och illaluktande. Ägg som är så hemskt!! Hade nog inte heller pratat med dem sen!
Tooticki. Vilken underbar överraskning ni fick!
Det var ju våra bästa vänner, makens bror och svåger som var involverade i det hela. Men de kom på söndagen och skämdes som hundar och telefonen gick varm på måndagen. Kan erkänna att vi spelade en del på detta efterår för att ge dem ännu mer dåligt samvete Så jag är övertygad om att de lärt sig något av detta.... Men om några månader så kommer vi säkert att skratta åt det.
Det värsta var att killarna hade åstakommit detta och tjejerna hade gjort en korg med mousserande vin, jordgubbar, körsbär, kex, vindruvor som vi skulle få mysa med när vi kom hem. Men den idén föll ju kraftigt.
Varfor ska det vara sa himla skit-speciellt i dagens Sverige?? Vi kan ju ha sex nar vi vill, med vem vi vill.
Eftersom dom flesta har sex flera hundra natter innan brollopsnatten, sa kan ju brollopsnatten inte vara sa viktig och respekterad.
Men jo, visst hade vi oxa sex. Som alla andra natter. Extra harligt var det for att vi var sa glada den dagen, sexet i sig var ju inte mer big deal an det annars ar.
Nej fy vad jag later trakig nu! Tro inte att jag har det trist for min man ar den basta jag haft (vilken jakla tur...) och alla natter ar hel amazing med honom, men jag tycker inte att de brudar som valde att sova ska kanna att det ar en forlust. Kul att ha sex om man ar as-trott lixom, vilket ar bra att man ar, for da har man haft en bra dag...
Oj det kan jag knappt tro att vi orkar!! Herregud, efter sitt livs langsta dag. Men man ska val inte behova krav pa att ha det heller! Man har ju hela livet framfor sig tillsammans. Mmmm
Camsan - det hade ju rackt med de infrusna besticken!! Det var ju riktigt kul. Det andra var rakt igenom hansynslost och elakt. Stackars er!!! Hoppas de verkligen skams riktigt ordentligt. Jag har aldrig forstatt mig pa den sortens skamt. Helt otroligt. Hoppas ni far chansen att ge igen