• lycklig78

Hade ni sex på bröllopsnatten?

Jag är nyfiken...

Ni som redan är gifta..

Orkade ni ha sex på bröllopsnatten?

• Svar på tråden Hade ni sex på bröllopsnatten?
  • Zozo

Saaa viktigt var det vâl inte heller; det bara blev sa

Det skulle ju inte ha varit nagon katastrof om inte andan föll pa heller.. man har ju manga nätter framför sig!

• PennyJenny

*S* Fanns inte en chans i världen att vi orkade det. Vi orkade inte ens öppna champangen som stod i kylen när vi kom tillbaka till hotellet. Vi var helt mentalt utmattade efter all spänning som släppt och så.

Men vi bodde på hotellet både natten innan bröllopet och natten efter så vi passade på att mysa, vara romantiska och ha sex då istället.

• 31 maj 2008

Vi hade varit tillsammans i nio år och bott tillsammans i nio år, men bröllopsnatten får man ju bara en gång!

• Zozo

Ja och vi i 13 ar.. men jag tyckte ända inte att det var livsviktigt Nu blev det sa i alla fall och det var ju mysigt

• Garonne

Jag har svårt att tänka mig att det blir så. Vi kommer festa med våra vänner, och sen slocknar vi nog. Det känns inte så viktigt...

• valkyriana

Det fattar inte jag, har hört att folk kan göra så- jag tycker att det är elakt...

Camsan skrev 2008-07-02 11:35:08 följande:
    Kom hem runt 4-snåret och då hade folk "busat" med oss så vi fick städa i en timme. Så NEJ, efter det så fanns varken lusten eller energin till det. Utan jag satte mig och storgrät på golvet.Det känns J*VLIGT surt eftersom vi hade bara en bröllopsnatt och kan aldrig få igen den. Så de som gjorde det står inte högt i kurs hos jag och mannen nu.
  • silvera

Vi bor inte ihop i veckorna, utan mannen jobbar utomlands, så det kanske var därför vi var sugna på lite bröllopsnatt?
    Hursomhelst, så gick vi sist från festen, vid 01.30, efter det hade vi nog det bästa sexet vi haft... Jag fick inte ens möjlighet att byta om till det jag hade tänkt mig...
    Man måste ju utnyttja möjligheterna i en dyr bröllopssvit!

• Ankan80

Tror det var en vanlig företeelse förr. Mina föräldrar bytte lås på sin lägenhet för att undvika detta.

Vi har alla extranycklar hemma och har inte vågat ge ut någon förrän efter bröllopet. Vi skall iofs inte bo i huset på natten, men fall i fall.

valkyriana skrev 2008-07-03 11:46:49 följande:
    Det fattar inte jag, har hört att folk kan göra så- jag tycker att det är elakt...
  • Intresserad

klart, vi kom till hotellrummet kl 4 men en bröllopsnatt utan sex, det finns bara inte..

natten innan bröllopet blev det dock ingen hanky panky!

• Camsan
    valkyriana skrev 2008-07-03 11:46:49 följande:
    Hade de bara gjort typ 2 bus men nu så var alla vattenkranar tejpade, glapack på toalettstolarna, havregryn i ett plastglas på dörren in till sovrummet (så när vi öppnade dörren så hade vi havregryn överallt), knäckebröd i sängen, mjöl i dammsugarfiltet (det sprutade över hela rummet när vi startade den)plockat bort alla glas på översta hyllan i kökskåpet och vikt den och lagt in 20 ägg som rasade ned och krossades mot diskbänken (vi hade ägg överallt), yes i kökskranen, duschcream i duschslangen, havregryn i en mugg i toalettskåpet som stod lutad, och alla bestik var infrusna.

Bestiken var det enda jag tyckte var roligt och skrattade åt.
Svar på tråden Hade ni sex på bröllopsnatten?