Hade ni sex på bröllopsnatten?
Jag är nyfiken...
Ni som redan är gifta..
Orkade ni ha sex på bröllopsnatten?
Jag är nyfiken...
Ni som redan är gifta..
Orkade ni ha sex på bröllopsnatten?
Yup det hade vi. Vi kom till hotellet rätt tidigt (lämnade festen vid 21). Hade vi festat inpå småtimmarna tror jag inte att vi hade orkat =)
vi hade det faktiskt ;) festen slutade runt 05.00 på morgonen! men vi orkade iallafall ....;)
vi "försvann" från festen vid 24.00 till hotellet tappade upp ett bubbelbad sen räkmacka o sen myspys i sängen. Gud vad skönt man sover sen ;-D
Jopp. Ändå var vi kvar till 01,00 på festen. Gubben höll på att somna, men när jag gav han en pik om att jag minsann läst att man inte behöver ha sex på bröllopsntten, så hajade han till, och fattade vinken. Hihi! Blev många gånger på natten, och morgonen efter.
Efter festen ca 07 pa morgonen, aströtta, lagom fnissiga.. japp!
Kom hem runt 4-snåret och då hade folk "busat" med oss så vi fick städa i en timme. Så NEJ, efter det så fanns varken lusten eller energin till det. Utan jag satte mig och storgrät på golvet.
Det känns J*VLIGT surt eftersom vi hade bara en bröllopsnatt och kan aldrig få igen den. Så de som gjorde det står inte högt i kurs hos jag och mannen nu.
Ja! Vi lämnade festen kl 2, bodde alldeles intill och trots graviditet i v 10 och tusen hårnålar så gjorde vi det! Men sen var det viktigt för mig, nån fix idé, hade drömt mardrömmar om att vi inte skulle ha sex Nu efteråt är jag också superglad för att vi hade det, vet inte varför det har blivit en sån grej hos mig...!
få se vad som händer.....
jag är ju inte gift än....står brud om 9 dagar.....vi har pratat om det där fram o tillbaka men vi hoppar nog över bröllopsnatten......vi vill båda vara med våra vänner på natten för att festa o ha kul.....sen känns det väl inget speciellt med bröllopsnatt eftersom vi har bott ihop ett tag....hade vi däremot flyttat ihop vid vigseln då kanske det hade varit en annan sak...då hade vi övervägt det noga.......Det vi ska göra när vi kommer hem är att öppna en flaska skumpa o öppna presenter i lugn o ro....sen blir det nog natti natti för oss
Vi kommer garanterat att ha det.
En natt utan barn, det har vi kanppt varit med om.
Just det je, det var ju 9 månader innan vi fick första barnet. *asg*
Självklart att vi kommer utnytja denna "ledighet"