underbart! grattis!
visst ar det harligt nar man hittat ratt!
jag blev friad till hemma pa soffan (vi hade da varit sambo i 2 ar), det behovs inte mycket for att gora det speciellt - det ar tankarna och kanslan som spelar roll. Men visst ar det kul om det vore riktigt romantiskt - om din blivande gillar sant. Det beror ju helt pa.
jag ar inte heller sa romantiskt lagd, forsok linda in det pa nagot satt som passar honom bara. Om du ska gora det pa restaurang kanske det passar att ge honom ett paket med fragan i - i form av gata/rebus eller helt enkelt i raka ord.
Eller be att personalen i restauranten hjalper till pa nagot satt tex. lagger in din fraga i hans meny... sa nar han oppnar den kan du saga: jag har redan bestamt mig, jag vill ha den langst ner pa andra sidan...
Det ar nog lattare att du tar med en "sak" att lamna over an att du bara helt sonika ska "pop the question", speciellt om du ar lite nervos over det.
lwj28cx skrev 2008-06-25 20:38:05 följande:
Nej det är verkligen inte avgörande för mig att fortsätta, jag är medveten om att jag kan få ett nej- dvs att han inte är redo just när jag fråga (om jag tar mod till mig och gör det). Bestämmer jag mig för att fråga på 1 års dagen, så vill jag göra det speciellt. Tips på hur?Jag vet att han älskar mig och han har sagt att han vill tillbrnga resten av livet ihop med mig, ändå spekulerar jag. Oavsett vad han svarar så älskar jag honom lika mycket, han är det absolut bästa som hänt mig och kommer så föralltid vara.