• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • Boxerbruden

Ingen aning hur vädret blir här. Det blir som det blir :)
    Idag har jag varit i lokalen hela dagen, började 08,30 och har nyligen kommit hem. Satt upp tyger, dukat borden, fixat till i köket, varit och handlat mer saker och en himla massa annat. Hunden är lämnad till hundvat och kommer ha en kanonhelg. Nu ska jag bara ta det lugnt.
    Kram allihop.

• Skogsblomman

Efter en lång dag är nu dukningen klar (bilder finns i mitt galleri).
    Nu är det bara lite småpill här hemma och sedan blir det att gå lägga sig tidigt tror jag, imorgon bär det av till frisören tidigt.
    Gifter mig kl. 15.00 i Nässjö imorgon

• Mayisan

ha en underbar dag i morgon, det tänker jag !!!
    dagen är för oss och de vi älskar...är så lycklig

kram

• cesseny

Enligt smhi så ska det inte bli regn hos mig, däremot lite molningt, men det kan jag helt klart så ut med! Hoppas att prognosen stämmer!

Kanske var för att jag köpte två paraplyer igår :)

Dagen igår var lååång, men nu är det mesta klart, vi kommer att ha en stund på oss emellan vigseln och att gästerna kommer så det känns som om läget är under kontroll!!

Om någon mer kliver in här på morgonen, så ha en underbar dag!!!

• Brud 080823

Trött som en gnu! Somnade vid kvart i två Inte pga av att jag var nervös, utan det bara blev så sent..det skulle strykas och duscha osv.
    Regnet hänger i luften, så det är grått och trist. Tråkigt!
    Ha en toppendag idag iaf! Det känns helt underbart!
    Kram

• Limbolight

Hej Flickor!
    Hoppas att ni alla har haft en underbar bröllopsdag! Önskar så att jag hade fått dela er glädje, men nu blev det ju inte så för oss..

Det här var väl inte meningen att bli vår dag, men nån gång kanske..

Kramar o grattis till er alla!

• voilen

GRATTIS ALLA FRUAR!!! Nu är vi gifta å det var en helt underbar och jätterolig dag. Vädret var strålande och alla gäster oxå. Våra toastmadamer hade inte kunnat göra ett bättre jobb, maten var himla god (om jag får säga det själv) och personalen skötte sig ypperligt. Dansade hela natten och kom hem halv 6 imorse och vaknade 9. Kan inte sova. Ska nu iväg och städa lokalen. Imorrn drar vi till Åre och får några dagar ensamma på hotell och kan bara ta det lugnt

Kram på er och tack för alla hjälp och goda råd!!

• Brud 080823

Grattis till alla brudar! Nu är vi fruar! Svårt att fatta Kom hem vid kvart i fyra..tyvärr fick vi hjälpa till och städa upp i lokalen för städfirman som skulle komma idag på fm skulle bara dammsuga och moppa. Då måste bord och allt annat vara diskat och uppställt. Var sedan vid festlokalen vid kvart i elva idag och hämtade alla grejor, öl,cider,vin och sprit i mängder som blev över...vi skulle kunna ha en lika dan fest igen.. Så nu blir det till att sälja av lite för vi får inte plats med det Även all dekoration,tårtställning mm skulle ju hämtas...

Dagen i sig var regnig från morgon till kväll, men helt underbar. Allt klaffade! Maten var god, gästerna trivdes och vår toastmadame var så duktig!
    Vi var jättevackra enligt alla
    Korten som fotografen tog blir nog alldeles för bra! Så det blir nog svårt att välja. det var superkul att fotas!
    eftersom vi skulle fotas innan vigseln så gjorde vi så att min man fick se mig för första gången när fotografen kunna ta kort på ögonblicket. Det var underbart!

Ja, nu var det över..lite tråkigt men skönt också. Imorgon drar vi iväg en natt på spa då vi sov hemma inatt. Det ska bli såå skönt att krympa ner i bubbelpoolen!
    h
    ha det nu jättebra alla brudar och lycka till med era äktenskap och var rädda om varandra. Som många skrev i vår gästbok: lev dagen som om det var den sista!
    KRAM!!

• nicolina2008

Ja! Vi är änligen gifta!!! Och vilken dag vi fick! Med fotografering inne i Gamla Stan var det många turister som tog sig friheten att ta kort på oss när vi fotades av fotografen och många grattisrop hördes där vi gick förbi. I Stockholm lyste solen och vi klarade oss från regn.
    Efter vigseln åkte vi i jättefin bil som drog åt sig många blickar. När vi kom fram till festplatsen hade personalen dukat så vackert och maten var supergod. Våra toastmaster/madame var de bästa, de hade verkligen jobbat! Ja det var verkligen den bästa dagen och kvällen jag har upplevt. Helt underbart!! Nu packar vi väskan och åker till London ett par dagar.

• Boxerbruden

GRATTIS alla brudar. För att inte skriva jättemycket här inne eller för att slippa skriva så kan ni läsa på vår hemsida om våran dag. Jag vet inte om jag glömt skriva nåt men jag ghar försökt få ner våran dag i text. Läs i dagboken daterat 24 aug.
    www.freewebs.com/swedbox-pandora

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D