• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • jagskallgiftamig

Nu har jag lyckats. Sambon hade tydligen en pdf-skrivare installerad på sin dator, så han lyckades att göra om filen till en pdf. Nu skall vi lämna in den pdf-filen till ett tryckeri som skriver ut den i 50x60cm-format så att den passar i den tavelramen som jag köpte billigt på IKEA.

• Miss Blue

Har bild på vår bordsplaceringstavla i galleriet...
    Vi använde till slut BT´s bordsplacering i vårt festprogram, det blev bäst.

Många möhippor! Låter som ni haft skoj!

• Brud 080823

Idag kommer hans kompisar och väcker min m2b! är så nyfiken på hans reaktion! Vill så gärna ringa och höra men nej..jag ska låta bli! Hoppas mitt hjärta får en rolig dag!

• AnnaochHenrik

Nu har jag lagt ut ett par bilder från min möhippa i mitt galleri...

Tidigt imorgon bitti börjar vi köra norrut, för att hinna vara lite lediga hemma i Östersund innan bröllopet! Det ska bli jätteskönt, men just nu är jag lite stressad för att vi ska glömma att packa något viktigt, typ vigselringarna

• Bröllop 2008

Roliga bilder

Jag känner igen det, känslan att vi kommer glömma ngt. Vi åker söderut om en vecka då gäller det att ha allt med dig!

• Miss Blue

Just nu skulle jag vilja ha allt klart, det blir lite utspritt med det sista nu....
    Har fixat "morgongåva" till min M2B, han har länge tjatat om hur rooooligt det är med Guitar Hero (ett spel till Playstation med en gitarr) och jag har hela tiden dissat det och tyckt att det är totalt onödigt, men nu har jag beställt ett sånt till honom och jag tror att han kommer att bli superöverraskad! Det är väl ingen traditionell morgongåva precis men han är ingen smyckesmänniska så det här passar bättre!
    Fick sms från Posten igår att det hade kommit men det är lite svårt att bara åka iväg och hämta det utan att han får reda på det....(vi har semester nu). Men jag tror att det löser sig för jag ska hämta vår ölleverans hos min bror idag och då kan jag även hämta M2B´s paket!!! Hoppas det går!!!

• C123

jag ska få min hippa idag!!! Såå spännande. Igår lämnade min kille över en jättelång lista med saker som jag skulle packa. Det stod på lappen att dom kan komma när som helst!! Och idag ska jag tydligen vara klar att gå innan tolv!! Vet ingenting, jättenervöst och spännande!!

• Ingarö08

Shit vad spännande! Själv väntar jag på min... Och jag tror att det blir en veckodag för denna helg så är min syster på bröllop och veckan efter är en utav tärnorna på bröllop (och jag vet att hon är med och planerar min hippa) och veckan efter det är vi bortresta så jag går här och funderar
    Min pappa undrade om jag ville fika (??!! det har vi aldrig gjort) på fredag eftermiddag, hehe! Kan kanske vara ngt då

Sambon fick sin hippa i helgen... kidnappad i fredags och hemma i söndags. De hade haft det supertrevligt men det började att han fick ta på sig latexkjol och topp och rosa boa runt halsen. Så skulle han ta sig mot pridefestivalen. Men det var tydligen inte så uppskattat med svensexor där ---

C123 skrev 2008-08-06 11:24:27 följande:
    jag ska få min hippa idag!!! Såå spännande. Igår lämnade min kille över en jättelång lista med saker som jag skulle packa. Det stod på lappen att dom kan komma när som helst!! Och idag ska jag tydligen vara klar att gå innan tolv!! Vet ingenting, jättenervöst och spännande!!
  • Hofsan

Jag har allvarligt talat börjat att fundera på att byta fotograf. Helt sjukt, jag vet, så dags att komma på det nu
    Jag har hittat en vars bilder och upplägg passar oss bättre, det e bara det att hon e mycket dyrare(hade dock 30 % rabatt nu under augusti)och det ingick inte lika mycket som den vi har bokat.
    Måste bestämma mig idag.

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D