• AnnaochHenrik

080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D

Den gamla tråden stängdes inatt (går 3 månader så fort?) så jag tar mig friheten att starta del 4. I den här tråden går vi i mål, tjejer!

Vi som blir gifta 080823:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Ninnabell 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    C123 14:00 Stockholm
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    Mayisan 15:00 Glostorp (Malmö)
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Jacobsson 15:30 Svärdsjö (Falun)
    Brud 080823 15:30 Karlskrona
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Ingarö08 16:00, Ingarö
    Voilen 16:30 Edsbyn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-28 06:24
    jagskallgiftamig 14:30 Allerum (Helsingborg)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-20 18:20
    tyradonna 14:00 Malmö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-22 14:16
    Boxerbruden 15:00 Alsike

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-03 21:42
    cesseny 13:00 Strängnäs

• Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D
  • AnnaochHenrik

Idag har jag haft gott om tid till bröllopsfix, men NOLL lust occh ork... Dumt när det blir så.
    Har som tur är bara 5 dagar kvar att jobba, sen kan vi fixa mer med bröllopet.
    Just nu sliter vi mest med dryckesberäkningen, oj så svårt det är! Det blir förmodligen jättebra i slutändan, men svårt att bestämma hur mycket vi ska köpa när vi åker till Tyskland...

• Miss Blue

Vi skulle haft vigselsamtal med vår präst igår men hon glömde bort oss......
    Bara hon inte glömmer bort att komma och viga oss!?!??!!?

Har pysslat lite, fixat tändsticksaskar (ja jag vet jättenödvändigt!) kolla mitt galleri!

• LLJÖ

Miss Blue: Fint monogram ni har, skulle passa oss också... Vi heter Linda och Johan, förvillande likt... Hur har du gjort det?

• Miss Blue

*fniss*
    Det är faktiskt en tjej här på BT som har gjort det.
    Jag har fått två varianter utav två olika tjejer (hmm jag kanske blandar ihop dem). Jag tror att det var GladaEmma som gjorde detta med initialerna och sen har Fitforfight gjort ett med våra förnamn.
    Du får gärna "låna" det om du vill
    Fast det kanske är fel färger..?
    Annars skriver du i deras gästböcker och frågar om de inte kan göra ett åt er. Har för mig att det finns trådar där de erbjuder sig hjälp..
    Lycka till!

• LLJÖ

Aha, tack för hjälpen. Hade gärna "lånat" den men som sagt, våra färger är grönt och turkost. Jag ska leta efter dem.

• Bröllop 2008

33 dagar kvar idag - tiden går fort nu!

• ninnabell

insåg i lördags att det var 5 veckor kvar....jag är så nervös att något ska gå fel och jag hade en mardröm om att jag vaknade på bröllops dagen och hade glömt att beställa brölloppstårtan...gissa om jag vaknade svettig....skrattar....jag går igenom allt hela tiden så att jag inte har missat något....min bror och min sambo är så jäkla trötta på mig nu för jag ältar allt hela tiden....ibland så har jag lust att ställa in allt för jag håller på att spåra ur....

• Bröllop 2008

usch, jag vet ninnabell.. ibland försöker jag bara "stänga av" annars hade jag blivit helt förstörd av nervositet och att allt inte ska gå bra.

En av mina tärnor är fortfarande utan klänning, försöker inte att bli nervös över detta, det kommer ordna sig till slut.. hoppas jag!

Svar på tråden 080823 DEL 4 - nu blir vi fruar!!!! :-D