• Karga81

Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!

Om ni gift er redan, vad gav du i morgongåva? eller vad ska du(brud) ge?
    Vill ha lite förslag högt som lågt...
    Vill också veta, hur mkt pengar lade du ner/planerar att spendera?

• Svar på tråden Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!
  • T RO

Vi funderar på att ge oss båda en skönhets/avslappningsbehandling, då upplevelser är viktigare än prylar för oss...

Jag har länge varit sugen på att fota mig sexigt till min man, men jag vet inte riktigt när han skulle "använda" fotona liksom. Och sedan vill jag inte att det ska finnas utmanade bilder på mig någonstans som någon kan hitta heller. Det skulle kännas väldigt fel... Visst, tanken är lockande, men hellre en sexig upplevelse ihop i sådana fall..

• jennysnartfru

Jag gav min man manschettknappar från efva attling (st erik) och en nyckelring formad som ett hjärta med ett foto ingraverat och med en liten text. Den var väldigt uppskattad. Han bär den med sig varje dag vilket är lite gulligt. Hans kompisar tycker att det var en superbra present och väldigt personlig.

• Junibrud08

Jag har köpt en videokamera som jag ska ge min blivande!

• 08agusti08
    Junibrud08 skrev 2008-06-12 23:19:32 följande:
    Jag har köpt en videokamera som jag ska ge min blivande!
    bra ide.. ska jag nog suga på den karamellen
  • sviiden

Jag gjorde en reseguide "Bröllopsresan 2008", med info över vårt resmål mexico; med tidtabell, miniparlör, kartor, info över utflykter vi skulle göra osv.
    Uppskattades mycket. Det brukar vara jag som är reseledare på våra resor, nu fick han oxå lite hålla i trådarna.

• Therii

jg funderar på å ge min m2b ett presentkort på en tattuering vet atthan vill göra en till tattuering. men är inte säker än. är ju ett år kvar så ja hinner säkert ändra mej många ggr :)

• iax

Fotbollsbiljetter till en av Sveriges VM-kvalmatcher. Uppskattades mycket!

• Catalina

jag har köpt ett fickur till min blivande som jag ska gravera med en text o datum för vår vigsel. Tror det kommer att uppskattas eftersom han vill ha en sån klocka.

• Bröllopsyra2010

Det blir fina bilder på mig, även här.

• feministbrud

Haha, det skulle vara något! Sådant gör jag alltid ändå så han skule nog inte uppskatta det lika mycket.

sviiden skrev 2008-06-16 12:19:54 följande:
    Jag gjorde en reseguide "Bröllopsresan 2008", med info över vårt resmål mexico; med tidtabell, miniparlör, kartor, info över utflykter vi skulle göra osv.Uppskattades mycket. Det brukar vara jag som är reseledare på våra resor, nu fick han oxå lite hålla i trådarna.
Svar på tråden Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!