• Karga81

Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!

Om ni gift er redan, vad gav du i morgongåva? eller vad ska du(brud) ge?
    Vill ha lite förslag högt som lågt...
    Vill också veta, hur mkt pengar lade du ner/planerar att spendera?

• Svar på tråden Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!
  • Ilbäcksan

Jag kommer att ge en secret box och även en guld halskedja som jag vet att han vill ha.

• Tooticki

Jag gav min man en weekendresa i bröllopspresent. Fredag-tisdag, flyg, 4-stjärnigt hotell + fickpengar. 14 000 kr sammanlagt.

• sofili

min man fick en tatuering av mig
    visste att han ville tatuera sig så det bkev en perfekt morgongåva! och han blev jätte glad!

• Karga81

JAg har lite hjärn släpp, det är därför jag vill veta vad ni gett/ska ge, har tittat på klockor men det känns lite tråkigt...

• AnnaochHenrik
    Karga81 skrev 2008-06-12 16:18:57 följande:
    JAg har lite hjärn släpp, det är därför jag vill veta vad ni gett/ska ge, har tittat på klockor men det känns lite tråkigt...
    Jag har köpt en klocka då han länge pratat om att han vill ha en lite finare klocka... Passade på när butiken hade 50% rea på allt, fick en klocka som i normala fall kostar 5000 för 2500 alltså. Trevligt när man är student och har ekonomi därefter Ska låta gravera in text som betyder mycket för oss på baksidan, så att den blir lite mer personlig!
  • September mys

Jag gav min man en jag-älskar-dig-bok som jag pysslat fram själv och han blev jätte glad, själv fick jag ett halsband som matchar med min ring.

• HurraViSkaGiftaOss

Vi ska inte ge morgongåvor.
    Vi får ju varandra

• nicolina2008

Jag funder också på en klocka som m2b har tittat på länge och som jag vet att han vill ha.

Svar på tråden Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!