Vad ger/gav ni till era män i morgongåva? Jag vill veta!
Om ni gift er redan, vad gav du i morgongåva? eller vad ska du(brud) ge?
Vill ha lite förslag högt som lågt...
Vill också veta, hur mkt pengar lade du ner/planerar att spendera?
Om ni gift er redan, vad gav du i morgongåva? eller vad ska du(brud) ge?
Vill ha lite förslag högt som lågt...
Vill också veta, hur mkt pengar lade du ner/planerar att spendera?
Jag gav min man en tavla som jag målat. Jag kunde dock inte ta med min morgongåva ner till bröllopet för den hade inte torkat än, så han fick den efter att vi kommit hem till vår lägenhet. Han blev jätteglad och överraskad (hade lyckats gömma den under vår säng när var hemma och tog fram och målade på den när han var iväg och jobbade).
Jag ger min ett halssmycke från www.alskadebarn.se/
Två fyrkantsstavar i silver med våra barns namn på. (Om han inte gillar det så kan han ge dem till barnen )
Dessutom en nyckelring med min bild på ena sidan och en personlig, lite humoristisk text ingraverad på andra sidan.
www.digitalholographics.com/sweden/index.htm
Jag gav min man NHL biljetter till premiären i globen nu i oktober och ett upp och nervänt kors.
Inget, finns ingen anledning. Jag kan köpa en öl till honom på festivalen som vi ska till på våran bröllopsresa...
Hups! Inte fick min man någon morgongåva inte. Det är väl bruden som får detta? Däremot fick han present på vår bröllopsdag.
jag ska ge en typ av secret box..en vänninna ska fota mig i lite coola retrokläder, såklart med lite naken hud ;) Han kommer bli jätteförvånad!
Min blivanded kommer att få två filmcells kollage med film celler från några av hans favorit filmer
Vackra bilder på mig :)
Jag ska inte ge min man någon mprgongåva...han får presenten när vi kommer till hotellet på vår bröllopsnatt. Ska göra en secret box...