Sommaren 2009
Vet att det fanns en tråd om sommaren 2009, men den jag hittade var stängd... finns det någon annan??
Annars startar vi en ny här....
Vilka hänger på??
Vet att det fanns en tråd om sommaren 2009, men den jag hittade var stängd... finns det någon annan??
Annars startar vi en ny här....
Vilka hänger på??
Vi har kommit ungefär lika långt, slottet är bokat & datumet. Sen har vi bestämt hur inbjudningskorten ska se ut. Ska skicka dem i Augusti i år så måste snart sätta igång med dem :)
Nån av er som har släktingar utomlands? När kommer ni skicka inbjudningarna till dem? / Sara
Halloj alla blivande brudar 2009!
Visst är det underbart att ha bröllopet att se fram emot! Massa roliga beslut som ska tas :)
Jag & min blivande kommer att gift oss i Grekland i aug/sep 2009! Ska bli suuuper härligt!
Vi ska ner i sommar för att kirra kyrka & festlokal, plus förmodligen lite andra beslut som måste tas på plats....
Lycka till allesammans
Detsamma :) Vad spännande att gifta sig utomlands :) Kommer ni att bjuda med era familjer eller blir det bara ni själva? / Sara
Vad spännande med utomlandsbröllop!
Grekland är dessutom vårt favoritland!! :) Var ska ni gifta er?
Lycka till!
Nifi 09 skrev 2008-06-26 20:27:16 följande:
Känner mig väldigt tidig nu, men jag beställde faktiskt min klänning igår. :) Vill vara ute i god tid samt att jag hört ryktas om att "min" modell kommer utgå ur sortimentet efter sommaren (eller så var det bara elaksinnade rykten) ;) men bäst att ta det säkra före det osäkra när det gäller ens drömklänning.
Har ni bestämt klänning?
Hehe jag har min klänning hängades i garderoben, fick den förra veckan. Hittade den på internet till ett kanonpris så då tänkte jag att varför ska jag inte slå till nu....jag kommer liksom att spara 9500 kronor. Så nu är den köpt. Men jag beställde den i 38-40 & idag har jag 42. Så nu är det hård träning som gäller :) Men det känns lite små nervöst, ´tänk om man inte lyckas gå ner en storlek till....men har jag kunnat gå ner 10 kg tills nu så borde jag väl klara det .....eller?
/ Sara
Vi kommer att gifta oss på Bjertorp slott & festen kommer att vara inne på slottet :)
8 augusti blir det nog för oss också. Festlokalen bokades idag, men kyrkan hade inte expedititionstid förrän på måndag. Hoppas vårt datum fortfarande är ledigt! Annars går det att ändra bokningen av lokalen.
Vad jättefint med slottsmiljö! För oss blir det en lite mer budgetvariant...