• Plummis83

Sommaren 2009

Vet att det fanns en tråd om sommaren 2009, men den jag hittade var stängd... finns det någon annan??

Annars startar vi en ny här....

Vilka hänger på??

• Svar på tråden Sommaren 2009
  • SaraPayam

Vi ska gifta oss den 8 Augusti 2009 :) Vi har bokat slott & just nu håller vi på för fullt med inbjudningarna som ska ut nu i augusti :)Hur långt har ni kommit med planeringen tjejer :)

/ Sara

• Jessyt

vi ska gifa oss 2009, rättare sagt den 27 juni. har bokat kyrka och lokal

• Anki82

Hej Vi gifter oss den 29de augusti 2009 kyrkan är bokad planeringen pågår så allt rör på sig sakta men säkert men att göra det härifrån (irland) känns ibland extra krångligt.

• Anki82

Hej Vi gifter oss den 29de augusti 2009 kyrkan är bokad planeringen pågår så allt rör på sig sakta men säkert men att göra det härifrån (irland) känns ibland extra krångligt.

• Huzzan

vi har äntligen hittat vår lokal..... känns som om man kan börja andas ut (jag vet att jag bara lurar mig själv och att det är nu att det övriga börjar). Vi ska gifta oss den 22 augusti, 2009.

vi har inte kommit mycket längre, löst snack om hur vi vill ha det... prio nu är vigselförrättare och band... vi ska gifta oss i trädgården vid "vår lokal".

nån annan som ska giftas ute??

• SaraPayam

Vi kommer att gifta oss utomhus, om vädert tillåter förståss, men vi har en plan B utifall att det skulle regna :) Och den känns lika bra som att ha vigsel utomhus så det känns jättebra. Vart kommer ni att gifta er? / Sara

• TesshjärtaFred

Vår plan är också att gifta oss utomhus, för vi vill inte vara i kyrkan.
    Därav valet av augusti, känns som mest solsäkert.
    Vi har inte hittat någonstans att vara ännu, men vi letar efter ställen där vi kan ha både fest och vigsel.

• Med stor förväntan

Vi planerar att gifta oss i augusti 2009. Hade tänkt att ha det i Örebro-trakten, men det verkar inte riktigt fungera, eftersom vi inte hittar en tillräckligt stor festlokal. Lite tråkigt eftersom jag var så inställd på det och det är det vi har pratat om hela tiden...

Svar på tråden Sommaren 2009