• Plummis83

Sommaren 2009

Vet att det fanns en tråd om sommaren 2009, men den jag hittade var stängd... finns det någon annan??

Annars startar vi en ny här....

Vilka hänger på??

• Svar på tråden Sommaren 2009
  • Talulah
    Piggelinlover skrev 2008-06-25 21:53:24 följande:
    Samma datum som oss...=)...
    Ja ..jag tror bara det är vi än så länge på det datumet! Vi får följas åt :)
    Var ska ni gifta er?
  • SaraPayam

Vi kommer att gifta oss på Bjertorps slott & även festen kommer att vara där :)

• joanna75

Vi har tänkt oss 30 maj, men inget är bokat ännu. Ska kika på kyra och lokal nu under semestern tror jag när man kan strosa
    runt i lugn o ro. Men det blir nog på Söder här i Stockholm båda kyrkan o lokalen.

Har hintat lite för mina blivande tärnor men vore kul att säga det lite mer formellt! Ska man bjuda in alla 3 tärnorna (dom känner inte varandra riktigt) och ta det inför alla tre o bjuda på en liten drink ute på nåt ställe kanske! Eller har någon nåt annat kuligt tips?

Skicka blombud till alla 3 kanske med en lapp om att vill du bli min tärna?

• SaraPayam

Hehe jag gillar idéen med att skicka blomsterbud till tärnorna :) Åååå maj är så fint att ha bröllop i, men de är synd att vädert är som det är just då, vill ha lite stadigare väder, därför gifter vi oss 8 Augusti. / Sara

• kattbrud

Vi ska gifta oss på midsommardagen 2009, bokade kyrka i går men annars har jag inte planerat/gjort något annat. Känns som det är mycket tid kvar!!

• Linn74

Vi ska gifta oss 23 maj 2009. Har prelbokat idag. :)

• SaraPayam

Grattis :) Vart ska ni ha ert bröllop? / Sara

• Jojjo82

Vi har också 23:e maj som vår stora dag!

Vi ska ha en borgelig, men ändock pampig vigsel på mina föräldrars strand i Övik. Lokal är bokad och bröllopsblogg är startad, men inte så mycket mer.

Linn74 skrev 2008-06-26 19:14:39 följande:
    Vi ska gifta oss 23 maj 2009. Har prelbokat idag. :)
  • Linn74

Vad roligt :) Häftigt att gifta sig på en egen strand!!
    Vi ska gifta oss på Aspenäs Herrgård i Lerum, norr om Göteborg.

Jojjo82 skrev 2008-06-26 19:54:30 följande:
    Vi har också 23:e maj som vår stora dag!Vi ska ha en borgelig, men ändock pampig vigsel på mina föräldrars strand i Övik. Lokal är bokad och bröllopsblogg är startad, men inte så mycket mer.
  • Wifetobee

vi gifter oss den 9 Maj i Järfälla kyrka och har mottagningen på Skälbygård..
    Det är det enda jag har jgort hur långt har ni kommit??

Svar på tråden Sommaren 2009