Precis.. vill INTE avslöja hemligheten:)
Om de gifter sig i Juni så kommer vi inte bry oss, då kör vi på vårat! Problemet blir ju om de väljer att gifta sig i slutet av augusti, då kommer vårt ligga före och då är risken att de blir sura. Det är jobbigt för det kommer ju dröja länge innan vi får veta deras datum och jag går omkring och är ledsen och orolig hela tiden.
Skulle det vara så att vårt kommer ligga veckan innan så får vi väl prata med dem och höra vad de säger även om det tar emot. Känner på mig att nyheten kommer gå vidare till min blivande svärmot och svägerska vilket skulle vara en katastrof:)
Jag hoppas fortfarande på att de ångrar sig och tycker att det blir för stressigt/inte får ihop nog med pengar att gifta sig nästa år utan väntar till 2010, då är mitt drömbröllop räddat!!!
PS. jag hade aldrig planlagt ett vanligt bröllop precis innan deras, så jag förstår hur du känner DS.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-27 23:40:14 följande:
fromheretoeternityantar att du menar att du absolut INTE vill avslöja hemligheten Vet inte hur du ska göra... men om ni gifter er i augusti så är det väl kanske ganska troligt att de gifter sig före er I ert fall är ju oxå bröllopen så olika. Men visst, det kan ju bli tandagnissel, men bara dom hinner först så tror jag att det ordnar sig.Det funkar inte att bara berätta för DEM så att bara de vet. Eller du tror inte att de skulle kunna hålla sig? Förstår ditt dilemma. Skitjobbigt sånt där...