• Snart   så

Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

• Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Mikabella

Nej nej nej!! Inte känna dig tjock! Du är ju jätte fin! Jag vill mest ner i vikt för att min kropp skall bli fastar o för att få bättre propotioner. Jag har liksom allt det extra på magen o tycker att armarna kunde vara mer slimmade. De här 3-4 kg är ett rent hallsiki att bli av med. Pust...Bekvämlighets kilon...

Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-28 16:53:22 följande:

Usch fy och ni vill gå ner i vikt...!!??? fan ni är mkt mkt mindre än vad jag är *skäms* nu känner jag mig verkligen tjock...
  • alexiis

Soon 2 be Mrs skrev 2008-05-28 16:53:22 följande:

Usch fy och ni vill gå ner i vikt...!!??? fan ni är mkt mkt mindre än vad jag är *skäms* nu känner jag mig verkligen tjock...
    nää så får du inte säga! Det är ju helt individuellt hur man känner sig och var det där lilla extra känner sig! Själv vet jag att ja har ett problem emd vikten och att mycket av det sitter i huvudet. Men just nu passar inga av mina jeans så vill gärna ner till 54 så de sitter snyggt ch bekvämt!

vi menar ju inte att få ngn annan att känna sig tjock.. nu e de ja som skäms
  • Augustibruden 2008

malinadam,

berätta hur du lyckats gå ner i vikt?

• malinadam

Med prenet, jag har berättat lite om det tidigare i denna tråden. Det är ett helt koncept med pulveridet och coachning...

• valkyriana

Nej men tjejer! Det var inte därför vi skulle skriva måtten för att snegla på varandra, utan för att ha någonting att peppa oss själva med- att se våra egna framsteg.
    Om man bara går efter vikten så kanske man inte ser sina framsteg.
    Min målvikt är ju tex högre än andras här trots att vi är ungefär lika långa. Men jag vet att vid 59 mår jag bra, känner mig fastare i kroppen. Och trivs i mina kläder.
    Och vi vet ju alla när man känner sig snygg- då är man snygg

Som det är nu så tar jag inte på mig vad som helst i garderoben- det sitter inte så snyggt helt enkelt. Jag känner mig som en padda. I något annat som jag har i garderoben känner jag mig görsnygg- trots att jag inte gått ner ett gram..

• malinadam

Ingen fara för mig, jag mår jättebra av att veta att jag faktiskt har gått ner nästan 7 kg och minskat 20 cm på hela kroppen... Jag har insett att jag är 30+ och har fött barn och att jag inte kommer att se ut som jag gjorde när jag var 25... men ändå, drömmen nånstans är ändå att kanske, kanske kan jag...

• alexiis
    valkyriana skrev 2008-05-28 19:10:25 följande:
    Nej men tjejer! Det var inte därför vi skulle skriva måtten för att snegla på varandra, utan för att ha någonting att peppa oss själva med- att se våra egna framsteg.Om man bara går efter vikten så kanske man inte ser sina framsteg.Min målvikt är ju tex högre än andras här trots att vi är ungefär lika långa. Men jag vet att vid 59 mår jag bra, känner mig fastare i kroppen. Och trivs i mina kläder.Och vi vet ju alla när man känner sig snygg- då är man snyggSom det är nu så tar jag inte på mig vad som helst i garderoben- det sitter inte så snyggt helt enkelt. Jag känner mig som en padda. I något annat som jag har i garderoben känner jag mig görsnygg- trots att jag inte gått ner ett gram..
    Jaa så ser ja de med!!=) kämpa på allihopa!!
  • hgav

Om ni vill testa en pulverdiet som är riktigt god ska ni använda Modifast. Finns endast att köpa på apoteket eller på www.modifast.se. Riktigt gott (för att vara pulver). Deras Caramel bar är oxå att rekommendera om sötsuget blir för stort . Jag är hemma och är mammaledig och har ständigt en Modifast Müsli bar i skötväskan, när man kommer på att det inte blivit någon lunch. Lycka till alla (mitt bröllop ska inte stå förrän i oktober så jag väntar ett tag med att börja....)

• Fratris

Mått:

Byst: 87cm
    Midja (smalaste stället): 60.5cm
    Höft: 89cm
    Lår (tjockaste stället): 48cm

Är 170cm, väger 62 och vill ner till 55kg HELST, men 57 kg duger :P

• Pyron

Hej

Nu sållar jag mig till er skara.
    Jag hade en startvikt på 105 kg för ca 6 månader sen. Då började jag äta acomplia och jag ner en massa kilo, sen var det ett dödsfall i familjen och jga spårade ut totalt igen.
    Nu har jag kommit på rätt spår, jag har börjat med pillerna sen några veckor tillbaka och jag är nu nere i 97,5.

Det känns underbart.
    Jag är trots detta rätt nöjd med min kropp, men vist bättre kan det alltid bli och det jobbar jag på.
    Jag har ingen aning om vad jag har gått ner i cm, för jag vågar inte kolla. Ska vänta tills jag är nere på 90. Förhoppningsvis är jag snart där.

Jag hejjar på er alla som kämpar.

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?