jag är så ledsen!
jag gifte mig i lördags, och allt var underbart förutom min mamma...... hon betedde sig som en skit stövel och började skrika om att hon var besviken på mig och aldrig varit så arg på mig inför gäster och allt!!!!! allt det pga att vi hade valt att inte bjuda min systers pojkvän pga att vi har varit JÄTTE osams med honom och äntligen börjar det lösa sig, men han blir HELT dum i huvet när han dricker och han har mkt svårt att låta bli och min man ville verkligen inte att han skulle komma, min syster sa att det var ok så vi tyckte det kändes bra. Alla tyckte det kändes bra utom min mamma, och det värsta är att hon bara helt vägrar ens erkänna att hon betett sig lite dumt. istället säger hon att hon skäms över mig... allt detta lägger en sån himla sordin på stämningen, jag menar, jag borde ju vara glad det borde vara den lyckligaste tiden i mitt liv, istället ångrar jag nästan att jag haft bröllopet! min man känner sig hemsk eftersom att det var han som sa nej och min mmammma nu hatar mig, min syster känner sig nere eftersom det är hennes pojkvän, hennes pojkvän känner sig deppad för attdet blivit som det blivit, alla känner sig nere och jag bara gråter och gråter och är ledsen! hjälp!