• mazaba

någon som köpt alkohol i Burg i Tyskland

Är det någon som vet vilka butiker som finns vid Burg, jag vet att det finns Calles o Aldi men finns det flera butiker som säljer alkohol åker dit nästa helg, kul o veta vad som finns.

Eller har ni andra tipsa på billig alkohol.

Kommer stanna på Borde shopen på vägen tillbaks.

• Svar på tråden någon som köpt alkohol i Burg i Tyskland
  • mazaba

är det bara 200 danska man får tillbaks? nån sa till mig att man får hälften tillbaka, det stämmer inte alltså

• 126306

Ja dom fick 200 danska tillbaka.

mazaba skrev 2008-05-05 18:00:23 följande:
    är det bara 200 danska man får tillbaks? nån sa till mig att man får hälften tillbaka, det stämmer inte alltså
  • allehanda

Alltså det är halva priset ca på biljetten mellan Rödby-Puttgarden.Inte på hela resan från Sverige."nån" har nog bara blandat ihop sakerna med varandra.Tips om ni känner någon som har brobizz till Öresundsbron kolla om ni får låna den eller kortet som hör till den så åker ni för 165:- enkel resa över bron.

mazaba skrev 2008-05-05 18:00:23 följande:
  • Anettan73

Vi sticker över med brobizz över bron. Kör över med 2 bilar och fyller dom Pallar inte köra 2 ggr

Vi var där i sommras o handladde. Det är billigt på Border men inte lika billigt som på Calles o aldi o dom andra...

• bumblebee jonis

Här handlade vi till vårt bröllop för ca 1 månad sen. Det var ganska mycket billigare än Calles när vi gick in och jämförde vissa sorter på deras webbsidor.

infosite.fleggaard.dk/pl/Preorder_Øst_511.aspx

Vet man med sig att man ska köpa en del så kan man med fördel ringa och beställa ölet i förväg (eller vinet om man ska ha många flaskor)och sen bara gå in och köpa det sista i butiken när man kommer dit.

• Bellanote

bumblebee det står på danska på fleegards hemsida. vad betalade ni i?

• Anettan73
    Bellanote skrev 2008-05-06 16:47:51 följande:
    bumblebee det står på danska på fleegards hemsida. vad betalade ni i?
    Står även på svenska..

Det var ju sjukt billigt... Burkölen till baren.. 3*24 170 danska... ca 200 svenska, lite mer kanske!!!
  • Bellanote

Ja men jag menade priserna den med svenska texten hittar jag ju. men det står i danska priser. så nu vart det rätt.

Svar på tråden någon som köpt alkohol i Burg i Tyskland