• EnaOline

Måste man ha slöja?

Jag har hittat en så otroligt fin frisyr och vill inte dölja den med någon slöja och ha pärlor i håret istället, vad tror ni om det? jag har svar hår och hade tänkt ha pärlor (vita eller ivory i håret) eller kan man har slöjan som hrm.. under håret? svårt att förklarar, tror ni det blir knäppt utan slöja?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-25 15:27
    eller ett litet diadem i håret... ett lågt sådant eller heter det krona? ;)

• Svar på tråden Måste man ha slöja?
  • rosa rosen

Jag tror att det blir jättebra utan slöja om du nu inte vill ha slöja. Jag ska inte ha slöja. Tror inte att de flesta har slöja, inte om man ser på fotografier på hemsidor här på BT i alla fall.

• Zozo

nä.. klart man inte maste. jag hade ingen och gift blev jag ända. De flesta brudar jag har sett har inte haft nagon (bröllop jag varit pa alltsa). Personligen tycker jag inte det är snyggt utan ser utklätt ut. En vacker frisyr är sa mycket finare utan

• EnaOline

rosa rosen, vad ska du ha?

• Thailand 08

Det låter jättefint.Dölj inte med nån slöja

• EnaOline

jag tycker faktiskt detsamma som dig zozo :)

• brud080419

jag hade slöja under vigseln men tog av den innan middagen, det är ju ett alternativ om man ändå känner att man vill ha slöja men kunna visa upp sin frisyr.

• rosa rosen

Jag ska ha mitt hår uppsatt så det hade nog inte blivit så snyggt med slöja. Oavsett så vill jag inte ha någon slöja.

• EnaOline

nej jag vill heller inte ha slöja.. jag har funderat på det och ska nog inte ha någon alls!

• weinlove

har du ingen bild på frisyren du beskrev? det lät jättefint.

• Paeonia

Jag vill inte heller ha slöja känns som jag är utklädd då!

Om man dessutom lägger ner en massa på frisyren och sedan döljer den med slöja??? Nej, det blir jättebra utan

Svar på tråden Måste man ha slöja?