• Vinnaren

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Nu är hela budgeten slut på 10000:- i elräkningar, 3000:- i tandläkarbesök och nu känner jag att vi bara får skita i allt.
    Vi har inte köpt vin, sprit eller öl ännu men just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Vi kommer efter denna pärs aldrig ha råd att gifta oss, inbjudan är ute men fan för motgångar.
    Känner mig så ledsen och uppgiven.
    Först tackade min mormor ja - sen dog hon.
    Sedan slog min dotter ut tänder - akuten osv.
    Sen fick jag reda på att jag har ett blåsljud på hjärtat - skall kolla på fredag
    Sedan får jag en tandinfektion och dom får skära upp mitt tandkött och suga ut massa blod = sjukskrivning och mindre pengar.
    Nu damp ytterligare en jävla räkning ner på 5000:- och VI HAR INTE RÅD!!!!

HJÄLP!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-04 14:17
    Jag lägger mig ner på gatan snart, kör över mig någon.....
    Vad har jag gjort, vad gör jag för fel?
    Jag gör vad som helst för att ställa allt i ordning men det bara fortsätter.
    Vad har jag gjort?
    Inget vatten och ny tandvärk, jag förstår inte.................
    Jag funderar nu påatt skjuta upp allt på obestämd tid för att hitta balans i livet igen......
    tack för att ni överhuvud taget orkar lyssna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-23 18:31
    Slutspurten mina vänner.......
    8 dagar kvar och det verkar till slut som jag kommer få ett mer fantastisk bröllop än jag vågat hoppas på.
    Känns som om jag i god takt nu kan bocka av sak efter sak.
    Det börjar kännas så skönt och ett litet lugn infinner sig.

ALLT tack vare er!

TACK

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-27 09:48
    4 dagar kvar och jag tänker ta det lugnt idag, njuta innan hela huset fylls av stressade männiksor.
    Imorgon börjar det!
    Tack till alla er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 20:11
    Lycklig och gift!!

Tack för att ni alla bidragit till en oförglömlig dag som belv helt perfekt!!!

• Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP
  • kassandra

kära vinnaren jag har läst denna tråd jag önskar dig all lycka och tur . Ni kommer få ett underbart bröllop!! Jag tror på det om du behöver något tips om något tveka ej att fråga. Jag ska gifta mig 30 augusti 2008 i råneåkyrka i norr.Jag har haft liknande drömmar fast jag hade lovika vantar ,inkamössa och lusse kofta och bara en sko och alla glodde pluss att jag var försenad hihi så konstig drömm.

• Flamora

Drömde oxå en konstig dröm inatt. Vi var sena till allt. Make-up store där jag ska sminka mig var stängt, frisören var försenad och allt blev väldigt märkligt. Tiden bara gick utan att någonting hände. Tillslut kom vi till kyrkan och jag hade varken klänning, frisyr eller smink

Hoppas allt löser sig, Vinnaren!

• matildaochniklas

Jag drömde också hemskt inatt!

Det var typ 100 par som gifte sig samtidigt så vi fick vänta jättelänge innan vi kunde gå ut på kyrktrappan och träffa våra gäster. Kameran gick sönder så det blev inga bilder. Usch vilken hemsk dröm!

• PL080802

Håller tummarna och tycker att du ska tacka ja till de fina erbjudande om hjälp. Jag bor inte i skåne men skriv gärna vad du behöver, kanske en fin sjal att ha efter vigseln (om det behövs)? Jag har några i olika färger som jag gott kan avvara.

• Cissit
    Vinnaren skrev 2008-04-23 20:35:23 följande:
    Vi gifter oss i Gårdstånga kyrka 2008-05-31 klockan 13:00.Ni är alla här mina hedersgäster!VÄLKOMNA!
    Åh om jag bodde närmare skulle jag absolut kika förbi och jag hade gärna kommit förbi tidigare och hjälpt er med förberedelserna också!
  • jizz

Blir tårögd, så härligt att se att folk bryr sig!

Bor i småland, vid skånegränsen och hjälper gärna till!
    Har kontakter inom florist och musik. Hojta om det är något su saknar!

• lillabruden

från en drömmare till en annan =)

drömmar är en stor blandning av vardagen, fantasi och stresshantering. Vinnaren, kan va så att du släppt lite stress och det yttrar sig i drömmen som en 'glöm inte att vara rädd' mekanism... Det är så individuellt med drömmar men dem visar en sak och säger en annan... Ta ett djupt andetag, du klarar dig =)

• Vinnaren

NI är fantastiska.
    Varje hårstrå står upp igen.
    Vet inte hur jag skall kunna tacka er??
    Jag har svårt att be om hjälp men faktiskt skall jag denna gång tänka efter en gång extra och hör av mig om jag behöver tips och råd. Vilket jag kommer att behöva. Nu har det varit så mycket ett tag att jag inte orkat tänka på bröllopet som går av stapeln om 37 dagar!!!!
    Imorgon skall jag kolla mitt hjärta och om det går bra så börjar jag våga tänka litem er framåt. Är dock nervös som bara den att det också skall ställa till det......
    08:30 imorgon bär det av till City kliniken, håll tummarna!

Kan berätta att idag har dom varit och kopplat in kommunlat vatten till oss, vi har fått värme och dricksvatten!!!!!!!!
    NU VÄNDER DET VÄL ÄNDÅ!!!!

Tack mina fantastiska vänner!

• jennyfer

Härligt! Du ska se att det vänder - och behövs hjälp på traven så finns det här.

Stor kram!

• Thailand 08
    Vinnaren skrev 2008-04-24 14:18:35 följande:
    NI är fantastiska.Varje hårstrå står upp igen.Vet inte hur jag skall kunna tacka er??Jag har svårt att be om hjälp men faktiskt skall jag denna gång tänka efter en gång extra och hör av mig om jag behöver tips och råd. Vilket jag kommer att behöva. Nu har det varit så mycket ett tag att jag inte orkat tänka på bröllopet som går av stapeln om 37 dagar!!!!Imorgon skall jag kolla mitt hjärta och om det går bra så börjar jag våga tänka litem er framåt. Är dock nervös som bara den att det också skall ställa till det......08:30 imorgon bär det av till City kliniken, håll tummarna!Kan berätta att idag har dom varit och kopplat in kommunlat vatten till oss, vi har fått värme och dricksvatten!!!!!!!!NU VÄNDER DET VÄL ÄNDÅ!!!!Tack mina fantastiska vänner!
    Ja där ser du.Nu har det vänt.
    Behöver du stayups eller trosor mm så hör av dej.( naturligt vis helt nya och inplastade)Tveka inte om det är nåt du behöver!
Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP