• lillan31

Hur mycket betalar ni för er brudbukett?

Hur mycket kostar era brudbuketter?

Ja, det kanske beror lite på vilka sorters blommor man ska ha i, så nämn gärna det också.

Min bukett ( kommer bestå av 3 olika sorters cremefärgade och vita rosor), tärnans bukett, och 3 coursager, går på 2200 kr. vill bara se om det är mycket, normalt eller lite...

• Svar på tråden Hur mycket betalar ni för er brudbukett?
  • Nufsan

Nu har jag iofs nejlikor i min bukett och bild på den finns i mitt galleri, den buketten, handledsbukett till min tärna och två små buketter till näbbarna och coursage till min m2b kommer kosta 1000kr.

• lillan31

Jättesöt och fin bukett.

Men är det bara vi två som ska ha brudbukett måntro?

Nufsan skrev 2008-04-21 22:15:04 följande:
    Nu har jag iofs nejlikor i min bukett och bild på den finns i mitt galleri, den buketten, handledsbukett till min tärna och två små buketter till näbbarna och coursage till min m2b kommer kosta 1000kr.
  • Besservvisser

Snälla!!! Det heter knapphålsblomma på svenska, inte corsage eller coursage eller carsage eller corsadge.......!!

• lillan31

who cares!!! Du verkar ju förstått vad vi menar, så då är ju allt som det ska

• Besservvisser

I care!!

Det heter knapphålsblomma.

• 26maj2007

min bukett gick på 1100:-

totalsumman blev runt 2000:- för två knapphålsblomma, brudbukett, tärnbukett, näbb bukett och käpp med blomma till sonen

bilder på vår hemsida.

• lillan31
    Besservvisser skrev 2008-04-21 22:38:32 följande:
    I care!!Det heter knapphålsblomma.
    Ok, om du känner för att slösa onödig energi för att få andra att använda ordet knapphålsblomma, så varsågod.

Men medan du ändå är här inne och skriver, varför inte samtidigt svara på frågan som var grunden till den här tråden?
  • Fru Cinderella

Jag betalade 350kr för min med tretton rosor, lite grönt i oasis och hållare

• Helena Johansson

26maj2007: Vilken fin låt ni har på er hemsida! Ha du namnet på den tro?

• Fru Cinderella

inkl. två tärnbuketter (en ros och lite grönt spret), två knappnålsblommor, varsin ros och lite grönt blev tillsammans 750kr

Svar på tråden Hur mycket betalar ni för er brudbukett?