• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Kattflickan

Åhh, vi ska också gifta oss på lördag! Känns verkligen härligt och lite konstigt på samma gång. Nu är vi där liksom! Idag ska jag plocka liljekonvaljer och blåbärsris till våra bordsdekorationer! Stor kram till alla majbrudar! Och lycka till till alla som ska gifta sig på lördag som jag!

• lottis84

Lycka till alla som gifter sig imorgon

• Champis_Sanna

Passar på att önska alla blivande Lycka till imorgon och GRATTIS i förskott

• Majsis2008

nu är det bara 5 dar kvar...denna veckan är det fullt upp...

• Brud-08

Nu är jag gift!!! Som alla andra säger, så var denna dag helt underbart. Är så himla lycklig.

• Offis

Grattis!! Inte klokt att det redan har gått mer än en och en halv vecka sen man gifte sig...men vilken underbar dag det var, precis som du säger

Lycka till!

Brud-08 skrev 2008-05-26 11:22:41 följande:

Nu är jag gift!!! Som alla andra säger, så var denna dag helt underbart. Är så himla lycklig.
  • lottis84

Idag fick jag papper från vägverket om att förnya mitt körkort nu när jag har bytat efternamn. Men jag har inte fått något från skatteverket än.... någon som vet om man får något från skatteverket nu efter vigseln? När vet man att allt e klart?

• Champis_Sanna

Jag fick mina papper från skatteverket (gubben också) och dagen efter fick jag från Vägverket så du borde få papper snart för du får ju en bekräftelse på att du bytt namn.

• lottis84

Idag fick jag papperna från Skatteverket...

• FruFA

Jag väntar på mitt... Hade hoppats att det skulle ligga & vänta på mig när vi kom hem från Maldiverna i går...
    Skall det inte komma inom 2 veckor? *orolig*

Grattis alla nya fruar!

/Fru A

lottis84 skrev 2008-05-28 18:48:36 följande:
    Idag fick jag papperna från Skatteverket...
Svar på tråden Maj 2008 del 4