• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • Mica o Krille

Åh herregud.. det börjar komma ikapp nu, jag ska faktiskt gifta mig imorn.
    Mkt att göra, skakar som ett asplöv.. fniss. hihi..

• Champis_Sanna

Lite avundsjuk på er som fick vara hemma en stund igår. Vi kom hem vid tre inatt för då var vi liksom tvungna för att få åka hem och sova lite. Måste dock fixa lite med lokalen på fm (pappa och m2b)
    Nu ska man pyntas så man kan gifta sig

• Mica o Krille

JUST ja, man måste pynta sig själv också...hade jag glömt i allt stök med barnen...

Lycka till idag o ha en underbar dag, det ska vi ha iaf!

• Mica o Krille

Hallå!
    Det känns underbart o det var alldeles underbart igår. Helt otroligt bröllop och så mysigt med dop samtidigt. Sångerskan var otrolig, min MAN var otrolig.
    Nu är jag FRU! Känns så bra, gårdagen går inte att beskriva, jag kände mig verkligen som en prinsessa!

Alla var så nöjda med bröllopet o tyckte det var så familjärt o avslappnat. Prästen var underbar! Jag vill spola tillbaka tiden! Längtar tills vi får bilderna och filmen från vigseln. Otroligt. Underbart!

*Lycklig*

• FruFA

Stort grattis !
    Vad härligt det låter!

Nästa lördag blir jag fru, hehe...
    Börjar bli nervöst nu - och nyss ringde frissan och avbokade min tid för toning och provuppsättning i morgon *grrr*
    Hon skulle ringa om en ny tid i kväll, såååå nervös just nu...
    Börjar bli riktigt nervös, varje minut är planerad denna veckan Så avbokningar är inget bra

Mica o Krille skrev 2008-05-04 15:09:30 följande:

Hallå!Det känns underbart o det var alldeles underbart igår. Helt otroligt bröllop och så mysigt med dop samtidigt. Sångerskan var otrolig, min MAN var otrolig. Nu är jag FRU! Känns så bra, gårdagen går inte att beskriva, jag kände mig verkligen som en prinsessa! Alla var så nöjda med bröllopet o tyckte det var så familjärt o avslappnat. Prästen var underbar! Jag vill spola tillbaka tiden! Längtar tills vi får bilderna och filmen från vigseln. Otroligt. Underbart! *Lycklig*
  • Brud-08

Grattis till er som blev fru i helgen!!!

Hur blev allt????

• Nikajo

Idag har jag vart hos frissan för provsmink och provuppsättning nr två. Jäklar så bra det blev! Glad!
    Lämnat in min klänning på kemtvätt. (Köpt en begagnad)
    Handlat strumpbyxor till näbbarna, en till korg till bröllopsbubblorna, då jag beställt fler, köpt rosa matchande godis till skålarna vi skall ha på borden, och när jag kom hem nu, så hade min efterlängtade "just married" bikini kommit! Såå fin, och passar perfekt!!!

• lottis84

Grattis till alla som har gift sig i helgen. Själv har jag 12 dagar kvar innan min dag e inne....

• jessie77

4 dagar kvar!!!!!

Det pirrar i magen nu!
    Igår hämtade jag ringarna. Åh va fina dom var. Helt perfekta!

Vigselprogrammen och festprogrammen ska skrivas ut idag. Brudnäbbarna ska till frisören och jag ska ringa runt och checka lite grejer vi bokade för länge sedan att dom fortfarande har vår bokning. Jag tror att läget är under kontroll!

Ser massor fram emot lördagen. Men har också tänkt va tomt det kommer bli efteråt. Vad ska man planera och pyssla med då ;) Får nog skaffa mig en hobby, hihihi.

Grattis till alla som gifte sig i helgen!

Hoppas på fint väder på lördag. Håll tummarna allihop!

• Brud-08

Hur går det för er alla, har ni läget under kontroll?

Själv hoppas jag på att höra från prästen snart..

Svar på tråden Maj 2008 del 4