• Brud-08

Maj 2008 del 4

Tror inte att någon startat en fortsättning...

• Svar på tråden Maj 2008 del 4
  • JhS2008

Blev hippad i helgen, och vännerna var jättesnälla och jag var alldeles tårögd, är så lycklig.

Snart är det dags med dagen D.. börjar bli lite nervös.

Vad kul att första helgen i maj är avklarad och några fått lyckan att bli fru, finns bilder att visa här tro?

• Champis_Sanna

Vi har bara lagt ut en bild så länge... vi såg åt oss av alla gratulationer. Inte meningen att glömma er här inne. Just nu ligger vi sjuka Jag vill verkligen lyckönska er som är kvar. Man tyckte alla var så tjatiga innan om att dagen kommer gå fort mm men den går verkligen jättefort. SÅ passa på att nut hela dagen! Kram på er!

• pandis2405

2 och en halv vecka kvar för mig. Har det mesta under kontroll nu. Fixa till festprogrammet (har allt innehåll, måste bara sätta ihop det), och bordsplacering, det är egentligen mest det som är kvar. Jo just det, planering för själva dagen också. Jag vet att jag ska vara hos frisören 9 och sen tänkte vi se till att komma till kyrkan halv två för foto (vigsel tre). Däremellan vet jag inte riktigt hur vi ska göra, om vi ska göra oss i ordning hemma, eller om jag ska åka till mina föräldrar och fixa mig eller hur det blir. Hur gör ni andra?

Var hos floristen igår och beställde brudbukett och bordsdekorationer, det blir nog jättebra. I helgen ska vi till kyrkan och reka med fotografen efter bra fotoplatser. Dessutom ska vi träffa våra toastmasters på lördag, tror jag, om det inte är en luring.

• halo08

Va roligt det är att läsa om er alla som numera är man & hustru. Snart är jag sjlv dr och det pirrar ordentligt i magen när jag tänker på det!

• Brud-08

AAAAAAHHHHHHHHHHH

17 dagar kvar och kyrkan kontaktar nu oss och vill dubbelkolla med oss, då säger de att vi bokat tid 15:00 och jag har bokat 14:00, visst det kanske går att lösa.. men jag blir så irriterad.

Bilen måste ändras om det går, middagen måste planeras om, måste meddela alla gäster om ändrad tid.. AAAAAAHHHHHHH blir så irriterad.

• FruFA

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi gifter oss !
    Och på måndag åker vi till Maldiverna *längtar*
    Men är såååå nervös inför vigseln, vet inte varför.
    En hel del har strulat de sista dagarna; min frisör avbokade pga sjukdom (opereras på fredag) & min syster kommer inte pga att hon mår dåligt (lååång historia)...
    Men jag har en ny frisör som jag skall träffa i morgon!
    Få ändra bordsplaceringen om min syster inte kommer...

• Nikajo

Hittade ett matchande pärlarmband till mitt halsband på lunchen bara sådär. Glad!

• pandis2405

Jag fick svar från kantorn nu att våra föreslagna marscher är ok. Så nu sitter jag om och om igen och lyssnar på ingångsmarschen och ryser lite när jag tänker på när vi ska gå uppför gången...

• fiffinurlig

En till som gifter sig på lördag..Jag tror att vi har koll på allt, men det finns fortfarande saker att göra..
    Igår gjorde jag äntligen klart festpogrammet och började skriva ut. Det tar ju lite tid att skriva ut 45 ex på en skrivare som inte skriver dubbelsidigt..Sen tog bläcket slut.
    Jag hade som tur var beställt nytt bläck, men när jag öppnade påsen så var det FEL patroner-SKIT! Så sambon fick sticka och handla..Nu har man ju lixom all tid inbokad för olika saker som måste göras så man har inte tid med saker som går fel..J

Jag bara lääängtar tills på fredag när vi ska dekorera lokalen. Har en känsla av att det kommer att bli såååå fint!

Svar på tråden Maj 2008 del 4