• FruRålin080808

Ett ljus för Engla

Jag fick nyss ett mail med uppmaningen att tända ett ljus för Engla och hennes familj.
    För att hedra Engla kommer jag att tända ett ljus i mitt fönster kl 21 ikväll och skänka en tanke till denna lilla tös och hennes nära och kära.
    Känner att jag just nu inte har ord för hur jag känner inför denna tragiska händelse... Jag sänder en kram till alla som kan tänkas behöva det i denna sorg.

• Svar på tråden Ett ljus för Engla
  • misstrixie

Ljuset brinner nu här i mitt fönster och när jag gick ut på gården nyss såg jag ljus lysa i fönster över hela staden... otroligt vackert och vemodigt på en och samma gång.

• Cantaton

Jag har fått 4 sms från helt olika håll angående att tända ett ljus för Engla kl. 21 ikväll. Det står framför mig nu.. och väntar på att tändas.

• Aleta

Nu brinner här ett ljus för lilla Engla och för de andra barnen. Det är så sorgligt.

• brud 20080705

Hej!har också tänt ett ljus för Engla nu!man blir rädd!

• 26maj2007

även vi har tänt ett ljus för Engla och de andra barnen

• Vidalila

när jag tände mitt så stod en tjej mitt över gatan i sin lägenhet och tände ett också. Men det är bara vi tror jag...synd.

• Kjell Präst

...och jag går omkring med tårar i ögonen - av sorg men också av rörelse över människors engagemang. Ungefär som "Ondskan ska aldrig någonsin vinna, för nu brinner tusentals ljus i fönstren i Sverige"

• Kärlek08

har tänt ett ljus i varje fönster här i Gävle. Ett för varje barn som lämnat oss den senaste tiden...

• bara jag

...tände ett ljus igår, men det var bara vi och inga andra grannar vad vi kunde se :(
    Men jag blev glad när jag hörde att så många har tänt ett ljus ändå runt om i Sverige.

• weinlove

tände tre ljus i fönstret igår. sorgligt.

• tigerklo

Vi tände oxå ljus för Engla i går såg att det lyste många ljus här omkring det kändes positivt mitt i allt elände. Våra tankar finns hos Englas familj.

• olgsof

Tänder ett ljus för Engla o du finns i mitt hjärta!

• Efter 11 år är det min tur

Ett ljus för Engla och alla andra barn som fart illa

Svar på tråden Ett ljus för Engla