• FruRålin080808

Ett ljus för Engla

Jag fick nyss ett mail med uppmaningen att tända ett ljus för Engla och hennes familj.
    För att hedra Engla kommer jag att tända ett ljus i mitt fönster kl 21 ikväll och skänka en tanke till denna lilla tös och hennes nära och kära.
    Känner att jag just nu inte har ord för hur jag känner inför denna tragiska händelse... Jag sänder en kram till alla som kan tänkas behöva det i denna sorg.

• Svar på tråden Ett ljus för Engla
  • RDF

Jag är också med, men kommer även att tända ett ljus för de andra tre barnen som blev mördade för inte alls så längesedan också. (I Arboga och Lisjö).

Små oskyldiga barn. Det är ju så fruktansvärt!!

• maja hed

klart, jag ska även skänka alla andra närstående och de i falun ang Pernilla H.

• bollöga

självfallet tänder vi ett ljus på Åland med!! Tankarna finns hos familjen!

• Krystal

Hade ett ljus tänt igår, men jag tänder även ett ikväll tillsammans med er andra...

• FruRålin080808

Självklart ska vi tänka på dem också! Tack för att du påpekade de andra små barnen=( Jag är bara så ledsen...

RDF skrev 2008-04-14 15:58:31 följande:
    Jag är också med, men kommer även att tända ett ljus för de andra tre barnen som blev mördade för inte alls så längesedan också. (I Arboga och Lisjö).Små oskyldiga barn. Det är ju så fruktansvärt!!
  • fru Bruhn

Täder ett ljus och skänker alla drabbade en varm tanke. Prick klockan 21 så tänds det ett ljus i fönstret ner mot Oresjön i Furudal.

• bara jag

Tänder ett ljus för lilla Engla, de andra små barnen och deras familjer kl 21 ikväll härifrån skåne...

Svar på tråden Ett ljus för Engla