• FruRålin080808

Ett ljus för Engla

Jag fick nyss ett mail med uppmaningen att tända ett ljus för Engla och hennes familj.
    För att hedra Engla kommer jag att tända ett ljus i mitt fönster kl 21 ikväll och skänka en tanke till denna lilla tös och hennes nära och kära.
    Känner att jag just nu inte har ord för hur jag känner inför denna tragiska händelse... Jag sänder en kram till alla som kan tänkas behöva det i denna sorg.

• Svar på tråden Ett ljus för Engla
  • johannesson

jag tänder självklart ett ljus för de små oskyldiga barn som på så kort tid mist sitt liv här i sverige..så fruktansvärt

• Utomlands 2008

*puffar för tråden*

• gosepluttan

Tänder självklart ett ljus för Engla och hennes familj!

• hjartan

Under dagen har jag fått fem sms om att tända ett ljus, så jag hoppas att det blir riktigt många ljus ikväll. Tankarna letar sig ständigt till Engla hennes familj och andra som drabbats.

• MyStyle

Vi tänder ett ljus i skåne med, ett för Engla och vars ett till de små barnen i Arboga...

• jordgubbar och oboy

Tänder ett ljus här med.

• FruRålin080808

en halvtimme kvar...Vi tänder ljus i flera fönster för alla barnen och deras amiljer

• slävik

tänder ett ljus för alla små som blir utsatta för våld på något vis. Både i sverige och överallt,jag gör det ofta. världen är en grym plats...

• Vidalila

Tänder ett ljus i Malmö med...

Svar på tråden Ett ljus för Engla