• Kakan80

Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?

Hej!

Jag är på jakt efter ett par brudskor. Är "riktiga" brudskor generellt bekvämare än vanliga skor, eller är de dyrare för att de ska vara till ett bröllop?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-13 19:08
    Jag bor i Solna, Stockholm - så det borde ju finnas ett stort utbud :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-15 18:51
    Wow vad massa fina tips! Kanon då fortsätter jag jakten utanför brudbutikerna! Det lär ju komma ut massa nya vita skor i butikerna snart till våren!

• Svar på tråden Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?
  • Marsaphir Marlean

Jag köpte Brudsko Claudia

• AoM

Jag beslutade mig för att köpa ett par skor som var bekväma OCH som jag kunde använda dem även efter bröllopet. Vill inte lägga ut pengarna på ett par skor jag inte har användning för. Så jag har inte alls tittat i bröllopsbutiker utan hittade ett par jättesnygga skor i en vanlig skoaffär. De är inte kritvita utan mer lite cremefärgade. Jättefina till klänningen men även till kjolar och jeans!

• AnneiLund

Jag skulle råda folk att köpa skor som är sköna och snygga så klart....men....ja känner INGEN som har kunnat behålla skorna efteråt.....totalt svarta av all dans och fotografering och allt.....

• Maraja84

Jag har köpt ett par "vanliga" svarta skor med vita detaljer och en liten klack.
    Ville ha ett par skor som jag kan använda även efter bröllopet

• RangaTanga

Jag har köpt mina på Haléns för 200 kr, de är superfina, bekväma ett riktigt kap faktiskt. Bild finns i min blogg för den som är intresserad

starwoman.blogg.se/

//Anna

• AnneiLund

supersnyga!!!!!
    Finns de kvar än?

RangaTanga skrev 2008-04-14 18:38:02 följande:
    Jag har köpt mina på Haléns för 200 kr, de är superfina, bekväma ett riktigt kap faktiskt. Bild finns i min blogg för den som är intresserad starwoman.blogg.se///Anna
  • Krokolina

Skokedjan Wedins har tre fina modellere 399:-
    Köpte mina på www.have2have.se för ca 450. Har flera fina modeller. Inte äkta siden, dvs inte omfärgningsbara.

Svar på tråden Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?