• Kakan80

Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?

Hej!

Jag är på jakt efter ett par brudskor. Är "riktiga" brudskor generellt bekvämare än vanliga skor, eller är de dyrare för att de ska vara till ett bröllop?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-13 19:08
    Jag bor i Solna, Stockholm - så det borde ju finnas ett stort utbud :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-15 18:51
    Wow vad massa fina tips! Kanon då fortsätter jag jakten utanför brudbutikerna! Det lär ju komma ut massa nya vita skor i butikerna snart till våren!

• Svar på tråden Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?
  • lindahallman

de blir dyrare eftersom de e till bröllpop, så e de med allt, bara man säger ordet bröllop blir det dyrare. men det beror ju på vad det är för sko, jag har provat bpde oxk och det varierar från sko till sko

• Vi2alltid

man kan ju hitta brudskor för 400 kronor, det är ju överkomligt tycker jag... men frågan är när man kommer använda dem igen?

• Kakan80

Tack för snabba svar :)

I de brudbutiker jag har tittat i kostar skorna 800-1500 kr, inte 400 - det är ju helt ok!

Vart finner man billiga brudskor?

• Vi2alltid

det kanske är jag som råkade kolla på rea då :P Var i sverige bor du?

men titta på tradera och blocket
    sen finns www.brandos.se - de har lite blandat

• MissKay

Jag hittade vita snygga skor på Skokanonen för 100:-

• Vi2alltid

jag har hört att många brudar har hittat sina skor på Bianco annars..

• Aleta

Viktigast är att de är sköna!
    Man vill ju inte ha festen förstörd för att man har ont i fötterna...
    Gå in skorna ordentligt tjejer!

• mika 080705

jag hittade mina brudskor på rea. 150 kr!! och skitfina. siden.. väskcentrum heter affären.

• Marsaphir Marlean

www.dressedforsuccess.com hade jättefina för mig, ord. pris 500, jag köpte på rea, halva priset, hur nöjd som helst. Ivoryvita med strass.

• Therece

Jag köpte i en bröllopsaffär, i Malmö dock. De kostade 475kr (ord pris). Affären hade tagit in ett nytt märke, Ivory, som låg kring 500-lappen. Superfina.

Vill man de ska bli skönare kan man köpa en tunn mjuk extra "trampdyna" så man inte får ont där. Sedan får man gå in dem för att undvika skoskav!

Uch ja, skojakten är en djungel - lycka till!

MEN - kolla i ALLA affärer för som tidigare skribenter säger, många hittar sina skor på tex bianco mm.

Svar på tråden Riktiga "brudskor" eller vanliga vita?