• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • BlivandeFruJohansson

Sambon skulle blivit "svensexad" i helgen, men dom har skjutit på de till den 14 juni.. Så nu måste ja tänka på va ja säger länge till Men misstänker att min kan komma tidigare.. Annars blir de nog samma helg.

Absolut att de pirrar i magen när man tänker på de

• Monken

Ja, jag har fått en hel ny koloni med fjärilar i magen nu när det är så några dagar kvar. Det ska bli så mysigt att gifta sig!!!!

• anirac1

vi rymmer hemifrån i helgen och m2b slipper svensexan - tror han ja -
    hehe

• Monken

Lysande!!

anirac1 skrev 2008-05-29 17:41:43 följande:
    vi rymmer hemifrån i helgen och m2b slipper svensexan - tror han ja -hehe
  • misstrixie

Har varit på ännu en shoppingexpedition idag med min ena tärna. Köpte en massa, massa smink. Är nöjd med allt utom pudret, när jag provade det hemma så var det på tok för mörkt... det är så svårt att bedöma i butiken tycker jag, och så var jag stressad. Så det var tyvärr bortkastade pengar. Men allt det andra är jättefint! Min (andra) tärna ska sminka mig så jag behöver ju ha sminkväskan fullproppad.

Och så hittade jag jättegulliga diadem till mina brudnäbbar, exakt samma rosa nyans som tärnklänningarna och allt det andra. Åhh vad söta de kommer att bli! Och två rosa spännen med konstgjorda rosor till tärnorna att ha bak i sin flätade frisyr, kommer också att bli jättefint.

Mina underkläder har jag hämtat nu också från brudbutiken, de är så himla läckra. En axelbandslös BH och matchande trosor i cremevit spets, lite så där gammaldags romantiska... det fanns strumpebandshållare och hela kitet till men jag hoppade över det. Inte för att jag inte gillar sexiga underkläder men det kändes lite för mycket på något sätt. Vill känna mig vacker och inte porrig...

Men ojoj vad pengarna rinner iväg nu alltså, jag får ångest även fast m2b säger att det är okej och att jag ska köpa allt jag behöver... just nu skämtar vi rätt mycket om att vi skulle ha rymt till Las Vegas i stället och levt loppan där för alla pengarna.

Hur har ni andra det med budgeten nu? Lyckas ni hålla den?

• SeTa

Budget? Vad är det?
    Våran är sprängd, men inte så illa som det kan gå. Men jag jobbar på det!

• misstrixie

Imorgon ska jag bli hippad!! Ihh, är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen!

• Monken

Vad kul!! Jag ser fram emot att höra om allt!!

• BlivandeFruJohansson

Va kul! Hoppas ni får en underbar dag!
    Ja ska köpa en behå, en sån i silicon och utan några band.. Kommer inte ihåg va den heter Klänningen sitter kanon men ska kemtvättas så kommer säkert krympa nått Klänningen är uppsydd 1958 så den är ganska skör!! Hoppas ja inte svänger ut armen för mycke för då kommer den kanske att spricka
    Va igår hos fotografen och gick igenom va vi vill ha för bilder och tog även några på prov.. Så de känns kanon!
    Har idag fått svar från cateringen, blev mycke bättre pris och allt var kanon Så de känns ännu bättre!! Så nu känns de som de mesta börjar bli klart!

• misstrixie

Tack tjejer! Det pirrar i magen men känns samtidigt jättekul, och lite overkligt på något sätt att andra verkligen lägger ner en massa tid och (antagligen) pengar på att ordna något speciellt för mig...

BlivandeFruJohansson,

Det blir säkert bra, jag tror att man rör sig försiktigt automatiskt utan att behöva tänka på det när man har något så fint på sig! Härligt med cateringen och fotografen, visst är det skönt att se pusselbitarna falla på plats...

Svar på tråden Juni 2008 Del 4