Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
jag var jättenervös dagarna innan men inte m2b
vigseldagen blev det tvärtom....
SeTa: Det kommer att gå jättebra! Jag var också toknervöst över att jag glömt bort saker som är jätteviktiga, men det inte jag höll i huvudet hade andra koll på :) Lycka till!
Vi turades också om att bli nervös innan, men så fort vi började gå in i kyrkan var all nervositet som bortblåst och vi bara njöt!
Prästen har inte hört av sig trots att jag ringt och mailat. Är skitnervös. Dessutom tolkar jag deras hemsida som att man tar vigselsamtalet via telefon, nu när jag läst det igen... hjälp! Känns osäkert. Men jag vet inte hur vi ens ska hinna få till ett möte nu. Vi gifter ju oss nästa vecka liksom!
Suck, får ringa imorgon igen.
trixie, vad trist!!!! Vi träffade vår präst så sent som 3 dagar innan, vilket kändes rätt skönt ändå. Allt vi pratat om då fanns så färskt kvar i minnet när det väl var dags!
Kan va skönt att ha de nära, vi hade de i mitten på maj och kommer inte riktigt ihåg va vi sa.. Men tror vi alla blir gifta
jajjamensan, det är väl det enda man vet säkert om den dagen!! Så länge båda två säger "ja" är ju kalaset i hamn!! Mitt "ja" blev nog mest ett litet pipande eftersom lyckotårarna bara rann hyela tiden... Men trots ett litet pip så är jag Hans Hustru idag...
Man kan nog nicka med
Prästen mailade tillbaka idag och skrev att han skulle försöka höra av sig under dagen, puhhh. Då är vi inte bortglömda iaf.
Jag har världens idiotjobbigaste förkylning. Lyckades ta mig till apoteket och hem igen idag men det tog alla krafter jag hade, febersvettas som en galning och det gör ont överallt. Skulle egentligen ha provat frisyr idag men får skjuta på det till fredag.
Tycker synd om mig själv just nu fast det är ju tur förstås att jag inte blev så här sjuk nästa vecka...