Juni 2008 Del 4
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
Startar en ny eftersom vår förra tråd stängs i morgon... Snart är vi framme!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-14 18:32
Glömde länka till den förra ju...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2667605.html
BlivandeFruJohansson,
Se till att du inte får veta nåt om svensexan i fortsättningen heller... Jag ångrar min nyfikenhet som sjutton!
Vi kommer att ha tårta innan musik och dans för att slippa ett avbrott sen när partyt väl kommit igång.
Monken,
Vilken mysig idé! Och tack för att du påminde mig, jag vill också gärna komma på något trevligt vi kan göra vår första dag som gifta... eller ja, ett par idéer har jag...
Men äta måste man ju också, hehe.
Oh just det, min klänning har kommit. Ska prova och hämta den någon dag i veckan. Längtar så mycket efter att få ha den på mig.
Ringde för att boka spray tan idag men tjejen bad mig återkomma om en vecka för deras soldusch var tydligen sönder och de väntade på reservdelar. Inte förrän jag lagt på så insåg jag att jag förmodligen hade kunnat boka en tid ändå eftersom det är om en månad... Men, men.
Vi vill inte heller ha ett avbrott i dansen så tar tårtan innan. Nu pirrar de massor i magen Börjar få nerverna på utsidan märker ja!! Har idag gått igenom en del saker me svärmor om allt.. Tror de blir bra, men kanske ska fixa en del saker själv. Så får man som vill ha de.
Har ingen aning om va vi ska göra våran första dag som MAN & FRU Ska väl hämta sonen hos mina föräldrar. Får se om han kanske sover där en natt till
Just nu önskar ja att de vore över. Vet inte hur ja ska få nerverna att klara dagen, kanske blir bättre me lite champagne i magen
Får bli nått sånt!
Har idag inhandlat mer alkoholfri dricka. Lite till så är även de klart.
Hur mycke vatten kommer ni handla (typ Loka..)??
Blivande jag vet inte ens hur mycket alkohol fritt vi ska ha. usch tycker sånt är jätte jobbigt.
vi tar tårtan innan dansen ungefär vid nio tiden, öppet hus börjar vid halv nio så då får de tårta nästan direkt om det kommer något folk..
Idag hämtade vi våra ringar och jag lämnade in min förlovningsring på putsning. Känns så tomt att inte ha ring nu... Konstigt. Har ju bara vigselringen i rätt storlek om jag vill ha en under tiden, men den kan jag ju inte bära nu.
Bordsplaceringen är typ klar, men så är det några som ska ta med sig sitt barn och andra som lämnar barnen hemma, så nu måste jag sätta mig med den igen. *pust* Får väl passa på nu då jag ändå bara sitter in skorna på kvällarna.
Vad mer? I helgen ska jag ha provuppsättning, provsminkning, vigselsamtal, beställa tårta, blommor, kolla lokalen ytterligare en gång... Fullt ös. Sen ska vi oxå träffa toastmadame och planera kvällen lite mer i detalj, så måste få ihop ett utkast till festprogramet tills dess.
lilla puh sönt att ha en sån helg där alla frågetecken reds ut på en gång.
Ja, jag hoppas att allt känns klart efter det. Just nu är det rörigt så det räcker... Det känns som om man nästan är klar, men ändå aldrig når målet lixom.
Dagen han friade sprang vi direkt iväg och köpte silverringar så vi kunde ha ringar på en gång, så vi behövde aldrig vara utan ring under putsningen. Hämtade de nyputsade ringarna häromdagen Snacka om skillnad!! De är jätteblanka nu!!
Vi ska betala hela middagen på måndag. Jag har alltid tyckt att det var lång tid kvar, men kom på idag att det ju är på måndag... fick smärre panik när jag då upptäckte att jag räknat fel på några tusen, ett rent tankefel som ingen av oss har upptäckt förräns idag. Men men, det får gå.
Har nu mailat fotografen och såller på att fixa ett datum som vi ska komma dit och prata lite. Så de känns skönt att ha de gjort. Väntar svar från cateringen, tar lite tid Men dom har sagt att vi ska få svar den här veckan så bara att vänta.. Ska börja gå igenom allt som står i källaren och börja sortera lite. Nu ligger saker som ska till kyrkan & lokalen i samma påsar.. Sen ska här inhandlas de sista som står på listorna
Räcker de om man köper Cola, Cola light, sprite & vatten (kolsyrat) el måste man ha alkoholfri cider me? Känns som att de räcker så..