• Svar på tråden Juni 2008 Del 4
  • misstrixie

Nabben, tack för att du delar med dig! Alltid bra att se hur andra räknar!

SeTa, Vad härligt!

Oh förresten, vi fick hem hindersprövningen idag, vi får gifta oss. Hade väl inte väntat mig annat men skönt att ha det på papper ändå!

• Nabben
    misstrixie skrev 2008-04-28 23:38:40 följande:
    Nabben, tack för att du delar med dig! Alltid bra att se hur andra räknar! SeTa, Vad härligt! Oh förresten, vi fick hem hindersprövningen idag, vi får gifta oss. Hade väl inte väntat mig annat men skönt att ha det på papper ändå!
    Varsågod!
    Vi fick också hem vår hindersprövning idag! Det var bara att lämna direkt till kommunkansliet för att vi ska få tag på vigselförrättare. Lite sent ute med det hmm, hoppas de får tag på någon som vill ställa upp! :-S
  • BlivandeFruJohansson
    SeTa skrev 2008-04-28 23:10:41 följande:
    Jag måste berätta en superrolig grej!När vi bestämde att vi skulle gifta oss hade samon ett "krav". Vi skulle åka porsche från kyrkan!Jag har haft världens slit med att leta efter en porsche, men har inte lyckats. I förrgår insåg stackarn att det var dags att ge upp sin dröm. Igår var vi hos mina föräldrar och grejade med husbilen inför säsongen. På gatan utanför stog en porsche (!) ivägen. Sambon knackade på grannhuset och hittade raskt ägaren. Dessa två blev ståendes en stund, och min älskling kom senare tillbaka med stjärnor i ögonen.Han hade kastas ut en förfrågan, halvt om halvt på skämt, om inte killen kunde vara chafför åt oss på bröllopet. Men det var tydligen ingen bra idè eftersom det är så trångt bak, däremot får vi gärna LÅNA bilen över dagen!Dessutom ska dessa två själsfränder ut o köra innan bröllopet så att sambon lär sej hantera bilen innan det är dags.Kan ni förstå vilken lycklig man jag har här hemma?
    VA UNDERBART FÖR ER!!! Vi ska åka Cab, men vet inte hur de kommer gå med min frisyr. Vill ju inte ha de förstörd Men de löser sig nog!!
  • Monken

Vi har bokat häst och vagn, fast det fungerar bara om det inte regnar för vagnen är öppen... Om det regnar har vi plan B, dvs svärfars volvo.

misstrixie skrev 2008-04-28 23:38:40 följande:
    Oh förresten, vi fick hem hindersprövningen idag, vi får gifta oss. Hade väl inte väntat mig annat men skönt att ha det på papper ändå!
    Visst är det härligt att se det på pränt!
  • Bellanote

Seta härligt att det fixade sig med sambons dröm..

• SeTa

Ja det känns riktigt bra att han också får lite som han vill.

• Monken
    Ja, det är ju kanske lätt att vi brudar får som vi vill och inte alls männen lika mycket. Fast här hemma är det jag som har flest åsikter om bröllopsgrejjor, Mannen har lite åsikter, men inte så många. Fast när vi skulle bestämma utmarsch var Mannen i det närmaste orubblig, så där fick jag ge mig
    SeTa skrev 2008-04-29 20:44:58 följande:
    Ja det känns riktigt bra att han också får lite som han vill.
  • BlivandeFruJohansson

Här hemma har mannen en del åsikter, men ja fixar de mesta

• BlivandeFruJohansson

Nu är våra fina ringar hämtade Jättefina!!!

• Monken

Vad kul!!! Berätta, hur ser de ut?

BlivandeFruJohansson skrev 2008-04-30 17:14:18 följande:
    Nu är våra fina ringar hämtade Jättefina!!!
Svar på tråden Juni 2008 Del 4