• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Nienna: Jättefina!! Så vacker du är på bilderna!

• Nienna

Tack! Själv skulle jag gärna velat vara några kg lättare men man får väl vara nöjd.

• Alvaereva

åh, jag skulle också vilja ha strumpebandshållare, men jag tycker det är så jäkla obehagligt det blir nog vanliga stay ups med såndär klistrig kant. har letat överallt efter fina trosor och ett såntdär strumbeband, men inte hittat nått fint. jo på twilfit hade dom fint men inte min storlek kvar...
    nån som vet vart jag kan hitta?

förresten, huuuuu så jävla nervös jag är!!!!!!!!!!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    nu ligger jag och laddar framför tv:n HEJA SVERIGE

Nienna, har du redan fått bilderna? fuskigt... jag har inte fått mina Jag vill oxå se!

pumpkin; jag hade hipsters i ren spets till mina secretbox bilder och strumpeband som gick ut från korsetten... men de var bara för syns skull för mina stayups hade ju klisterkant så jag tyckte det var snyggt även om det inte var string

• Alvaereva

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-10 20:32:04 följande:

Alva: hur går det med all planering? inte många dagar kvar nu?
    hej!! jadu, det kändes bra för ett par dar sen men nu är jag liiite stressad. den ena som skulle sjunga i kyrkan har bangat ur och vågar inte längre. en av hästarna som skulle vara med på fotograferingen har blivit halt så nu kan vi bara låna en häst och sen är det tusen grejer till att fixa känns det som..
    vi har ännu inte haft vårt samtal med präst och kantor så vi vet inte om det är okej med våra låtval ännu.
    huu, jag börjar bli riktigt stressad och så jävla nervös! och vi ska ha egna löften också och har inte ens funderat lite över dom.
  • Alvaereva

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-10 20:32:04 följande:

Alva: hur går det med all planering? inte många dagar kvar nu?
    själv då??
  • Nienna

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-10 20:31:04 följande:

Nienna, har du redan fått bilderna? fuskigt... jag har inte fått mina Jag vill oxå se!
    Jag tog ju mina redan i januari (lagomt vinterblek ), fick dem hem i brevlådan efter nån vecka bara.
  • Alvaereva
    Nienna skrev 2008-06-10 19:45:59 följande:
    Jag hade "vanliga" trosor, kommer inte ihåg vad de heter och det såg inte alls konstigt ut. Jag kan inte med string så det skulle jag aldrig ta på mig.Visst fick du länken till mina morgongåvebilder? Där är det en bild där jag ligger på mage och då ser man trosorna och strumpebanden som går över dem.
    vart hittar man den länken? vill också se!! ska ta såna bilder på fredag
  • Nienna

Den länken hittar man ingenstans, den får man utav mig.

Var ska du ta dina bilder?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.