• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Pust suck och stööön! Måste göra i ordning en mapp med bilder att ta med mig till konsultationen imorgon, men det skulle ju vara trevligt om man kunde minska ner valen liiite åtminstone Snacka om velpotta!

• Englali

Hello girls!!

Jag är fortf. förkyld o hängig

Vi ska ha våra initialer som caketopper tror jag, det kan vi tänka oss men inte mer. Annars blir det ljusblå hortensia på tårtan.

Pumpkin: Det är väl kul att samla ihop bilder... vad blir det för några!?!

• Pumpkin
    Englali: En salig blandning av uppsatta, halvuppsatta och utsläppta hårkreationer
  • Englali
    Pumpkin skrev 2008-06-04 21:43:06 följande:
    Englali: En salig blandning av uppsatta, halvuppsatta och utsläppta hårkreationer
    Låter bra... då låter det som om frisören får en klar bild av vad du vill ha (sorry.... kunde inte låta bli )

Jag är jättetrött ikväll, tror jag ska bädda ner mig snart Känns som om sömn är bästa medlet mot förkylningen.

Idag har jag provat ringen igen och på lördag beställs nya ringar. Äntligen har jag bestämt mig!
  • Englali

Mmm verkligen!

Äh, jag ska inte säga ngt. Jag velar också fram och tillbaka. Får nog helt enkelt bli det som känns bäst den dagen tror jag, jag kommer nog aldrig kunna bestämma mig till 100%, Pernilla (min frisör/kollega) kommer nog få en hel del fria händer. Jag har sett henne gör mkt uppsättningar och vet vad hon går för så jag är aboslut inte orolig.

• Pumpkin

Jag hoppas att hon (min frisör alltså) kommer med förslag, tips och idéer också, det vore det allra bästa. Det är ju lätt att låsa sig menar jag, så då är det bra att någon utomstående säger vad hon/han tycker och tänker.

Blir en heldag med moster imorgon - efter att vi varit på stan så följer jag med henne hem så ska vi dricka vin och snacka skit hela kvällen, sen sover jag över där Då får jag lite tid med Ia också, det är alltid mysigt!

Vad lutar det åt för hår då Englali?

• Englali

Pumpkin: Är det en bra frisör som kan sin sak så kommer hon med tips och idéer, det är en STOR bit av jobbet liksom... att se och rådgöra. Se det inte kunden ser... men som ändå är till dennes fördel, jaja... du förstår hur jag menar!?!

Jag vet inte, allt uppsatt iaf men lite ledigare. Vill känna mig sådär romantiskt vacker, lite prinsessig kanske.. det gör jag ju mer än gärna

Nu blir det sängen. Ska drömma om min darling som är i Linkpg och håller föredrag/utbildar. TUR att han kommer hem i morgon min älskade!

Natti natti tjejer!

• Pumpkin

Ja jag har då bara hört gott om henne, så det blir säkerligen bra. Dessutom har jag ju min moster med mig och henne kan man alltid lita på!

Jag ska också bege mig mot sängen, ska drömma om min älskling som är i Skellefteå nu...

Sussa sött!

• furillen

åh, har också velat en del om frisyren. eller liksom haft en bild i huvudet men inte hittat någon bra referens. så blev lite osäker häromdagen om det skulle funka. tänkte att det kanske skulle bli för mycket med både slöja och tiara. tänkte ha lockat halvuppsatt hår. startade en egen tråd om mitt nya stora problem ;) så var det en annan tjej här på BT som hade en så himla fin bild, nästan precis som jag hade tänkt mig! så nu snodde jag den till mitt galleri och ska ha med den till frisören. och några andra som jag redan hade, man kan ju liksom inte låta bli :D lite förvirring måste det ju bli! nä, men frisören fattar säkert om man berättar lite vad man gillar med bilderna. hoppas på att få bra råd! (ska ha möte nästa vecka!)

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.